Postiaux stelt zijn auto voor!

Gestart door Postiaux, 11-01-2011 16:42:08

Vorige topic - Volgende topic

Tom960

Citaat van: Postiaux op 18-01-2011 11:01:08
Da's nog eens service he  ;). Die elektrische stoelen hadden heel af en toe wel eens wat kuren. De mijne is al een geluk manueel dus ga dat probleem nooit hebben  ;D. Wat heb je nu gedaan met de koplampen? Andere gekocht?

Uitstekende service!  8)
Vorig jaar was de passagierszetel stuk nu de bestuurderszetel...  :eusa_wall:

Ik heb er gekocht maar ze moeten er nog in komen, zal iets voor de lente worden.

PS hij staat toch zeker binnen in de garage?  ;D

Postiaux

Citaat van: Tom960 op 18-01-2011 16:32:09
Citaat van: Postiaux op 18-01-2011 11:01:08
Da's nog eens service he  ;). Die elektrische stoelen hadden heel af en toe wel eens wat kuren. De mijne is al een geluk manueel dus ga dat probleem nooit hebben  ;D. Wat heb je nu gedaan met de koplampen? Andere gekocht?

Uitstekende service!  8)
Vorig jaar was de passagierszetel stuk nu de bestuurderszetel...  :eusa_wall:

Ik heb er gekocht maar ze moeten er nog in komen, zal iets voor de lente worden.

PS hij staat toch zeker binnen in de garage?  ;D

Hij staat binnen hoor! Ben vanavond nog in de garage geweest! Je mag langs de parking rijden en je zult hem niet zien :)!!

Tom960

)()()sT

Komen er nog eens foto's van de C70 van de topicstarter?  :evil:

;D

viking_in_shorts

Citaat van: )()()sT op 19-01-2011 14:49:58
Komen er nog eens foto's van de C70 van de topicstarter?  :evil:

;D

Staan er toch al? Of je bedoelt "Nog meer foto's?"

)()()sT

Citaat van: Postiaux op 11-01-2011 16:42:08
Een recentere foto zal ik nog uploaden want deze is van een jaar of 2 geleden want inmiddels heb ik ook een dubbele uitlaat laten maken!

Grtz & Volvo for life!

:eusa_whistle:

Postiaux

Die komen eraan! Heb momenteel examens dus investeer m'n tijd liever daar in  :eusa_wall:

Piere

Citaat van: Postiaux op 19-01-2011 15:07:42
Die komen eraan! Heb momenteel examens dus investeer m'n tijd liever daar in  :eusa_wall:

Ah, nog een ;D
Ik heb donderdag woensdag m'n laatste  :eusa_dance:

Wat studeer je?
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Postiaux

Ik studeer Internationaal Ondernemen aan de Karel de Grote Hogeschool te Antwerpen! Zit momenteel in m'n laatste bachelorjaar dus heb m'n diploma (normaal gezien  :evil:) dit jaar! Wat studeert u?

Piere

Citaat van: Postiaux op 21-01-2011 20:51:13
Ik studeer Internationaal Ondernemen aan de Karel de Grote Hogeschool te Antwerpen! Zit momenteel in m'n laatste bachelorjaar dus heb m'n diploma (normaal gezien  :evil:) dit jaar! Wat studeert u?

U mag jij zeggen ze ;)
Ik zit ook in m'n 3e bachelorjaar maar dan in Kortrijk, autotechnologie
Maar aangezien ik in het 1e jaar te veel op de lappen ben geweest heb ik enkele vakken moeten meenemen naar het 2e en het 3e en doe ik m'n stage en eindwerk volgend jaar pas ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Wottel

:evil: stoere auto ! beetje zelfde verhaal hier , sinds mijn 19 jaar ook c70  :laugh:
Heel mooie auto !!! Hou mijne origineel omdat ik hem binnenkort toch zal verkopen.

;)

BenC70ES

Citaat van: mehn op 11-01-2011 20:30:38
Citaat van: Postiaux op 11-01-2011 16:42:08
Ik ben een 22- jarige student uit Antwerpen (Ja, ik ben een Belg  ;D) en ik rijd met een Volvo C70 '00.
Deze is sinds een jaar of 3 in mijn bezit. Voor deze had ik een Volvo S40 1.9D van 2002. Maar dit is een diesel en vond ik echt vreselijk!
Ah een nieuwe vriend voor BenC70ES ;D

;D  Welkom hier!

In dit topic staat de mijne: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,4756.210.html

Met hetzelfde rugleuning probleem als Viking  ;)  (zou er ook eens tijd voor moeten nemen, maar komt er nooit niet van...  ::)  )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Postiaux

Die donkere Tritons zijn wel erg nice! Heb ik nog nooit gezien. Jammer dat ze zo prijzig zijn  :-\!

Postiaux

Na lang aarzelen staat hij te koop  :eusa_shifty:. Bij interesse kan je me steeds PM'en

Volvo Felipe

Citaat van: Postiaux op 30-05-2011 19:59:12
Na lang aarzelen staat hij te koop  :eusa_shifty:. Bij interesse kan je me steeds PM'en

Wat wordt de nieuwe aankoop.