Postiaux stelt zijn auto voor!

Gestart door Postiaux, 11-01-2011 16:42:08

Vorige topic - Volgende topic

Postiaux

Hallo forum!

Ik ben een 22- jarige student uit Antwerpen (Ja, ik ben een Belg  ;D) en ik rijd met een Volvo C70 '00.
Deze is sinds een jaar of 3 in mijn bezit. Voor deze had ik een Volvo S40 1.9D van 2002. Maar dit is een diesel en vond ik echt vreselijk! Dieselen is niet voor mij weggelegd  :eusa_snooty:.
Waarom ben ik zo'n Volvist? Wel, mijn grootvader heeft een Volvo dealership opgericht in de jaren '60. Nu heeft mijn vader deze zaak overgenomen. Je kan dus wel stellen dat ik al van kleinsaf aan al constant met Volvo in contact werd gebracht. De liefde is er alleen maar groter op geworden!

Ik had zin om er eens zwarte velgen onder te plaatsen, bij deze het resultaat   :evil::

Deze zijn nu verkocht en misschien koop ik er nog wel eens andere voor, een soort BBS- achtige velg. Een recentere foto zal ik nog uploaden want deze is van een jaar of 2 geleden want inmiddels heb ik ook een dubbele uitlaat laten maken!

Grtz & Volvo for life!

)()()sT

Mooi dat je de velgen verkocht hebt :D
Nee zonder gekheid: strakke bak... Heb je ook foto's van die uitlaat? Onder de V70 heb ik het ook, maar onder zo'n C moet dat volgens mij ook zeker niet misstaan!

Welkom!

Postiaux

Ja, smaak is altijd persoonlijk he. Ik vond deze er niet slecht onder maar was blijkbaar wel de enige  ;D. Dus dat is de reden van verkoop. Een foto zal ik uploaden als het weer wat beter wordt. Met dit grauwe weer vind ik er niet zoveel aan. Bedankt voor de (eerlijke) reactie alvast!

tom480

Welkom hier,
Mooie C70  :eusa_clap:
De zwarte wielen passen er goed bij  8)
Nog plannen er mee?
Wat voor motor ligt d'r eigenlijk in?
- R1200GS -

peteRRR

Toen ik 19 jaar was had ik ook een hele mooie,..........................fiets ;D

Je treft het maar met zo,n fraaie auto,strak ding ;)

En welkom en veel plezier hier.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Postiaux

Er ligt een 2.0T in op LPI. Ook heb ik hem laten chippen door BSR omdat hij standaard niet vooruit te branden was. Dus ergens vind ik het wel jammer dat het geen T5 is. Moest ik de kans krijgen...
Vermogen zou moeten uitkomen op een 230 pk en 330 Nm. Dit heb ik niet getest op een rollenbank maar ik vermoed dat het er wel ergens dichtbij ligt want hij gaat wel goed vooruit. Ook heb ik zo'n open luchtfilter van BSR om de motor de nodige lucht te geven. Ah ja, de kilometerstand staat momenteel op 229.000 km. In België is dit bijna oneindig veel maar als ik hier zo op het forum lees, valt dit in jullie ogen best mee he ;D.

Piere

Oeh, schuun kleur man, maar die zwarte velgen, da's ook niet zo mijn ding  :eusa_shifty:
Mooie foto die laatste

En nog een Belg die geen dieselfan is, da's altijd leuk om te horen natuurlijk :)

Welkom op het forum!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

mehn

Citaat van: Postiaux op 11-01-2011 16:42:08
Ik ben een 22- jarige student uit Antwerpen (Ja, ik ben een Belg  ;D) en ik rijd met een Volvo C70 '00.
Deze is sinds een jaar of 3 in mijn bezit. Voor deze had ik een Volvo S40 1.9D van 2002. Maar dit is een diesel en vond ik echt vreselijk!
Ah een nieuwe vriend voor BenC70ES ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

francois

he belg ziet er tof uit man  ;D

grfr

Starbuck

Hier se!
De derde generatie uit Schoten!
De liefde voor Volvo zit er duidelijk al van jongs af aan ingelepeld, goei papfles hé! ;)
Welkom hier op het Forum, enne, er zitten hier nog Belgen op hoor! ;) (wel heel dicht in de buurt zelfs...)
Mooie wagen, doe zo verder!

Postiaux

@ Starbuck: Ah dan rijdt er hier in de buurt nog ergens een Volvist rond  :)? Kan u misschien iets meer van de sluier oplichten want ik heb werkelijk geen enkel idee wie u zou kunnen zijn  :eusa_shifty:.

)()()sT

Felipe, van Van Isacker in Hoevenen....?  ;D

Ann.

Wauw! NICE car. :eusa_clap:
Veel forumplezier, het volvoplezier heb je al lang ontdekt/ is met de paplepel ingegoten..

FGG

Tja, blijft mooi, zo'n C70, maar die zwarte velgen is toch niet zo mijn ding. Voor de rest: top!

Welkom op 't Forum, Postiaux.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

UserID6342

Welkom en je hebt een hele mooie auto.  Dit staat super, terwijl ik zelf toch echt van de bling-bling wielen ben onder een donkere auto :).  Veel plezier hier !