Postiaux stelt zijn auto voor!

Gestart door Postiaux, 11-01-2011 16:42:08

Vorige topic - Volgende topic

Postiaux

Hallo forum!

Ik ben een 22- jarige student uit Antwerpen (Ja, ik ben een Belg  ;D) en ik rijd met een Volvo C70 '00.
Deze is sinds een jaar of 3 in mijn bezit. Voor deze had ik een Volvo S40 1.9D van 2002. Maar dit is een diesel en vond ik echt vreselijk! Dieselen is niet voor mij weggelegd  :eusa_snooty:.
Waarom ben ik zo'n Volvist? Wel, mijn grootvader heeft een Volvo dealership opgericht in de jaren '60. Nu heeft mijn vader deze zaak overgenomen. Je kan dus wel stellen dat ik al van kleinsaf aan al constant met Volvo in contact werd gebracht. De liefde is er alleen maar groter op geworden!

Ik had zin om er eens zwarte velgen onder te plaatsen, bij deze het resultaat   :evil::

Deze zijn nu verkocht en misschien koop ik er nog wel eens andere voor, een soort BBS- achtige velg. Een recentere foto zal ik nog uploaden want deze is van een jaar of 2 geleden want inmiddels heb ik ook een dubbele uitlaat laten maken!

Grtz & Volvo for life!

)()()sT

Mooi dat je de velgen verkocht hebt :D
Nee zonder gekheid: strakke bak... Heb je ook foto's van die uitlaat? Onder de V70 heb ik het ook, maar onder zo'n C moet dat volgens mij ook zeker niet misstaan!

Welkom!

Postiaux

Ja, smaak is altijd persoonlijk he. Ik vond deze er niet slecht onder maar was blijkbaar wel de enige  ;D. Dus dat is de reden van verkoop. Een foto zal ik uploaden als het weer wat beter wordt. Met dit grauwe weer vind ik er niet zoveel aan. Bedankt voor de (eerlijke) reactie alvast!

tom480

Welkom hier,
Mooie C70  :eusa_clap:
De zwarte wielen passen er goed bij  8)
Nog plannen er mee?
Wat voor motor ligt d'r eigenlijk in?
- R1200GS -

peteRRR

Toen ik 19 jaar was had ik ook een hele mooie,..........................fiets ;D

Je treft het maar met zo,n fraaie auto,strak ding ;)

En welkom en veel plezier hier.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Postiaux