Vervangen koplampen 850 van 1994.

Gestart door hagen63, 12-01-2011 13:59:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hagen63

Beste forumlezers, mijn koplampen zijn aan vervanging toe.
De firma Winparts levert orgineel nieuwe units maar ook de z.g. Angel eyes.
Graag maak ik gebruik van jullie kennis en ervaring met het gebruik van die Eyes.
Alvast bedankt,
Paul Hagendoorn.

)()()sT

Dat ligt eigenlijk gewoon aan je smaak....

Je hebt:
- originele;
- heldere in chroomkleur (licht dus);
- heldere donker;
- angel eyes waar de knipper en lampunit één zijn.

Ik vind die angel-eyes om te  :eusa_sick:

rovelra


hagen63

Dank voor jullie reakties, maar wat is de lichtopbrengst van angel-eyes t.o.v. gewone lampen? Is angel eyes xenon en kan ik de bestaande stekkers zo aansluiten?
Ik ben maar een leek en op mijn 72e ben ik ook niet meer zo handig.
Wel ben ik nog steeds gek met mijn ROFFEL die ik al 10 jaar heb en wil er nog jaren mee doorrijden!

Bouke

Alle stekkers zijn weer te gebruiken en als je er xenon in wil zal je er een xenon set bij moeten kopen en monteren,maar dat kan iedereen hoor ;) ;)

UserID6342

In mijn bescheiden mening is de lichtopbrengst van angeleyes in vergelijk met de standaard verlichting van een 850 ver beneden niveau.  Let wel, ik praat hier over halogeen units.  Met Xenon word dit beduidend verbeterd, maar dat geld ook als je Xenon in de standaard koplampen zet.

hagen63

Hartelijk  dank voor jullie reakties.
Het zullen wel nieuwe standaard units worden.
Nu maar eens uitzoeken hoe je hier dan xenos in kunt bouwen.

UserID6342