Effe Voorstellen Hommel26 A.K.A. Jos

Gestart door Hommel26, 12-01-2011 19:17:12

Vorige topic - Volgende topic

Hommel26

mijn roffeltje een 2,5 20V uit 93 met 335K en een beetje,
en mijn 66 DL uit 79 opknap projectje

En ik met mijn neefje Diego :D

The Saint

Welkom Hommel!

Het hele parkeerterrein is van jou  ;) maar je hebt wel wat leuks staan!
No shirt no shoes, no pinball

Hommel26

dank je wel hahaja het zijn twee plekjes minder maar he ik wilde die kleine er graag bij als enige echte hollandse Volvo ;-)

Starbuck

Welkom op het forum!

Schattig en lief hoor die kleine, ondanks dat het een DAF is!  ;D

Sorry, kon het niet laten.... ;)

Veel plezier op het forum hier!

antraciet

Hommel26

Haha Flauw effe benadrukken dathet een DAF is he :P maar hoezo volvo heft m overgenomen technisch gezien is het een Volvo want die hadden vanaf 1975 een meerderheidsbelang in DAFcars toen werd het Volvocars ;-) :P

heutink

;D
welkom op het forum......
waar kunnen we je eigenlijk vinden ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Hommel26

Ik rijd nu eindelijk weer in de omgeving duiven westervoort arnhem zit al effe te kijken voor forum sticker enzo nu (a)

EdenAli

Volvo/DAF 66 ik heb ooit 6 van die variomatic's gehad heerlijke auto's
De laatste had een 1.4 van een 340 altijd leuk bij de stoplichten. ;D
Als je nog een vraagbaak zoekt ik heb nog ergens een gekopieerde versie liggen hier in huis.
Als ik het kan vinden
Haal maar op

FGG

Welkom op 't Forum, Jos.

Een stikkertje spotten in die omgeving moet lukken. Mooie Alter-I.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hommel26

Ga zelf als straks mijn financiële gat door de leuke sensoren en bobine gedicht is ook even sticker en dingen bestellen ik rij namelijk reclame voor een garage waar ik nooit kom (die zit bij haarlem das best een end :P)

en tja ik wil ook clublid worden het ding heeft 5 min.geleden de 335700 aangetikt dus nu mag ik boven de 3000rpm komen
en ik kan sommige tips en trucks goed gebruiken hij heeft doffe achterlichten de windvanger op de rechtervoordeur is eraf gegaan die moet er weer netjes op achterklepje opnieuw bijwerken is slecht gedaan allemaal kleine dingen maar het maakt de auto wel af maar zometeen eerst de stoelverwaring aan  "Mijn" kant
Grtn

riQue

Citaat van: Hommel26 op 12-01-2011 19:46:15
Ik rijd nu eindelijk weer in de omgeving duiven westervoort arnhem zit al effe te kijken voor forum sticker enzo nu (a)
Welkom! Woon ook in (omg) Arnhem en volgens mij nog wel een aantal forumleden dus die sticker spotten moet lukken!

Hommel26

tom480

Welkom hier,

Mooie wagens!

Citaat van: EdenAli op 13-01-2011 07:52:51
Volvo/DAF 66 ik heb ooit 6 van die variomatic's gehad heerlijke auto's
De laatste had een 1.4 van een 340 altijd leuk bij de stoplichten. ;D
Als je nog een vraagbaak zoekt ik heb nog ergens een gekopieerde versie liggen hier in huis.
Als ik het kan vinden
Haal maar op

;D
- R1200GS -

Robster480

Citaat van: Hommel26 op 12-01-2011 19:32:09
dank je wel hahaja het zijn twee plekjes minder maar he ik wilde die kleine er graag bij als enige echte hollandse Volvo ;-)

Welkom hier!

Maaree, de enige échte Hollandse Volvo -> de 480 ;) Ontworpen én gebouwd in Nederland ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>