Sleepoog

Gestart door dopie, 12-01-2011 21:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dopie

Goedendag allemaal.

Ik bezig om in mijn roosters naast mijn mistlampen een set Philips Led datime Lights te bouwen. Heb twee nieuwe roosters gekocht en ben nu bezig om alles netjes in te bouwen. Alleen nu kom ik erachter dat aan de rechterkant het sleepoog (heel irritant) in de weg zit. Is er ook een manier om dat oog ergens anders te maken of een ander soort oog?



StefanCJ

Ik heb er eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen, maar ben erg benieuwd hoe de lampen staan.

Post je wat foto`s als je klaar bent? Succes!

(sorry voor het offtopic).

francois

nee ik zou het sleep oog niet verplaatsen 


er is zeker over nagedacht en getest waar het sleep oog nu zit

dopie


Zal zeker ff een foto plaatsen als het is gelukt!
Misschien als ik het sleepoog een kleinbeetje buig dan past ie er net tussen.
En mocht ik dan ooit gesleept moeten worden dan kan dat gewoon nog.
Ga het morgen bij daglicht gelijk ff bekijken en denk dat ik het dan in het weekend wel af heb.

KIM

Ik weet niet of je 'm makkelijk kunt verbuigen...

De wetgever verlangt van de fabrikant dat dit sleepoog iets van 1,5 x het wagengewicht kan houden. Volgens mij is ie aan de voorzijde gelast. Achter kun je 'm gewoon losschroeven.

thuur

Citaat van: KIM op 12-01-2011 23:13:46
Ik weet niet of je 'm makkelijk kunt verbuigen...

De wetgever verlangt van de fabrikant dat dit sleepoog iets van 1,5 x het wagengewicht kan houden. Volgens mij is ie aan de voorzijde gelast. Achter kun je 'm gewoon losschroeven.

Veel schroefplezier dan :eusa_eh:

Citaat van: R o b op 17-11-2008 12:21:45



Gr ;D

dopie


Nou heb alles ff bekeken maar het zal hem niet worden. Dat sleepoog zit gewoon echt in de weg. Heb de verzekering gebeld en hij moet er gewoon opzitten anders zijn alle evt sleepkosten voor je zelf!
Dus jammer had wel mooi gestaan denk ik.
Misschien dat ik het nog wel een keer probeer met een kleiner setje.
Morgen eerst maar even weer wat PK`s erbij :)

KIM

Citaat van: thuur op 12-01-2011 23:35:29
Citaat van: KIM op 12-01-2011 23:13:46
Ik weet niet of je 'm makkelijk kunt verbuigen...

De wetgever verlangt van de fabrikant dat dit sleepoog iets van 1,5 x het wagengewicht kan houden. Volgens mij is ie aan de voorzijde gelast. Achter kun je 'm gewoon losschroeven.
Veel schroefplezier dan :eusa_eh:

Citaat van: R o b op 17-11-2008 12:21:45
http://i472.photobucket.com/albums/rr88/RobClaassen/T-Gul/Border/DSC01205-border.jpg


Gr ;D


Haha.

Bij mij zat er nog 1. Geschroefd aan de chassisbalk.
Hij heeft het veld moeten ruimen voor de trekhaak.