Opknappen comets van mijn R

Gestart door Elsje, 12-01-2011 21:49:08

Vorige topic - Volgende topic

Elsje

Ik wil komende tijd de comets laten opknappen en weer in de orginele kleur laten spuiten omdat ik ook nieuwe banden nodig heb. Ik denk dat het de 932 is al zou het ook de oude kleur kunnen zijn omdat de auto van begin 1998 is maar die ik niet te achterhalen heb ik gelezen.

Ik zoek een bedrijfje in de buurt van rotterdam. Even gezocht op het forum en kwam deze tegen

http://www.velgen.nl/index.php

Iemand ervaring of andere goede ervaringen in de buurt van rotterdam? 1 velg moet ook gericht worden.

Starbuck

Er is ook een adres in Belgie, niet zo ver van Rotterdam. ;)
Effe prijs vergelijken misschien?

Elsje

Citaat van: Starbuck op 12-01-2011 22:00:30
Er is ook een adres in Belgie, niet zo ver van Rotterdam. ;)
Effe prijs vergelijken misschien?

Waar in belgie? Antwerpen is best te doen :)

Tim N

Hier in Hengelo doen ze het ook

Hardchroom Hengelo

Volgens mij heeft Tom850 daar 2 sets laten doen en zien er beiden erg mooi en netjes uit.
Capella's en Heico's.

En dacht dat ze niet eens zo duur waren.

Elsje

Citaat van: Tim N op 13-01-2011 10:03:30
Hier in Hengelo doen ze het ook

Hardchroom Hengelo

Volgens mij heeft Tom850 daar 2 sets laten doen en zien er beiden erg mooi en netjes uit.
Capella's en Heico's.

En dacht dat ze niet eens zo duur waren.

Dank je Tim maar ik zoek iets dichterbij. Blijkbaar zijn er geen forumleden die hier in de buurt velgen laten opknappen

forumuser

Hallo Elsje,

Ohh  jawel, Ik heb vorige week zaterdag een velg laten richten bij: Velgen Service (Hellevoetsluis) zitten op industrieterr.
De Pinnepot in Oostvoorne , Het was daar lopende band werk , zo leek het wel. (Dus zal er wel goed werk verricht worden)
Mijn velg is weer recht en de mensen komen op mij vakkundig over. Een volgende X zou ik er weer gaan denk ik.

Suc 6

Vr, Gr. Peter (uit Spijkenisse.)

Elsje

Citaat van: forumuser op 13-01-2011 20:49:08
Hallo Elsje,

Ohh  jawel, Ik heb vorige week zaterdag een velg laten richten bij: Velgen Service (Hellevoetsluis) zitten op industrieterr.
De Pinnepot in Oostvoorne , Het was daar lopende band werk , zo leek het wel. (Dus zal er wel goed werk verricht worden)
Mijn velg is weer recht en de mensen komen op mij vakkundig over. Een volgende X zou ik er weer gaan denk ik.

Suc 6

Vr, Gr. Peter (uit Spijkenisse.)

Mooi dan zal ik daar ook een bezoekje brengen voor de te richten velg en direct informeren naar stralen, spuiten enzo.