2e Custom Blower Meeting 14 AUG 2011 Zevenaar

Gestart door dubversion, 16-01-2011 14:01:01

Vorige topic - Volgende topic

dubversion

Enkel een afgedankte amerikaan vervuilde de meeting ietwat; maar op zich kreeg dat ook weer publiciteit. soms moet je naar heel erg lelijks kijken om het mooie te waarderen...

Thanks again !

Turbo-Geek

Hubert, de boxer is idd erg rommelig maar nog wel een echte motor waar je alles kan aanpassen, alles kan zien zitten en alles loshalen.
Sleutelen is niet altijd leuk want sommige dingen zitten echt k** en andere dingen zijn geniaal.

Feit is wel, een schoonheidsprijs voor mooiste motor gaat je niet snel lukken, tenzij je er echt veel geld in gaat steken en veel gaat wegwerken.
Met de andere motor gaat de schoonheid wel sterk verbeteren en als het allemaal goed draait ga ik de puntjes op de 'I' zetten en er echt wat moois van maken.
Maar goed, first things first ... Function before Fashion.

Kijk als money no issue is dan kan dit gewoon hoor.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

old but fast

vooral die subaru van sergio is een zootje boven op hahahahhahahahaha

goed bezig gozert  :eusa_clap:

wat een leuke fot,s zijn ervan ,ik kwam eigenlijk iets te laat  :eusa_doh:
volgend jaar sta ik met m,n civic met jet engine hahahahha

mvgr joris

Laserblue

Is geen commentaar hè Sergio  ;)
vind het eigenlijk wel wat hebben, beter dan die afgedekte motoren van tegenwoordig ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Turbo-Geek

Citaat van: Laserblue op 15-08-2011 22:31:08
Is geen commentaar hè Sergio  ;)
vind het eigenlijk wel wat hebben, beter dan die afgedekte motoren van tegenwoordig ;D

Weet het ;)
Echte autoliefhebbers zien nog graag techniek zitten, iets wat met name bij VAG vrijwel onzichtbaar is en ook zelfstandig storingzoeken erg moeilijk wordt.
Maar eerlijk is eerlijk, het is en blijft een rommelige motor, hahahahahaha  Vind dat zelf al meer dan een decennium.

Bedankt voor de complimenten heren.

@ Joris, ik was verrast je daar te zien !

henry classic v70

Hoe houd je dat zo mooi blinkend op die money no issue foto... tjeeezz wat glimmen :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Turbo-Geek

Citaat van: henry classic v70 op 15-08-2011 22:55:49
Hoe houd je dat zo mooi blinkend op die money no issue foto... tjeeezz wat glimmen :eusa_clap:

Simpel, Trailer Queen ............

old but fast

dank je sergio ,ik reed vroegah al bijna al de meetingen af ,met de v8,dus ik zei al,tegen je ,is voor mij een nieuwe scene dit ,en tot nu toe bevalt het me goed ,en ik heb respect voor ieder z,n ding  :eusa_clap:

waar had ik je nu gezien ,ojaa 1 dag eerder om 00.30 uur s,nachts  ;D ;D ;D ;D
ouwe gapert  :eusa_whi

dit was tot 2 jaar geleden m,n voertuig,je hou ervan of niet ,ieder z,n ding

helaas moeten verkopen,ja soms zit het tegen in ondernemerschap :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Johann

Citaat van: Turbo-Geek op 15-08-2011 22:48:37
Echte autoliefhebbers zien nog graag techniek zitten

Nou... Je weet denk ik wel dat ik een liefhebber ben maar bij de Lexus laat ik die plastic kap er echt wel liever op zitten..  :eusa_doh:

EDIT: Plaatjes,

dubversion

Old but fast, mooie hotrod, maar die zal je niet vaak in het natte nederland hebben kunnen rijden, toch ?

In Muiden (King Cruise) stonden dit jaar ook wat mooie rods, met iets meer carrosserie, zodat ze wat vaker konden rijden. Je had ZEKER tussen de specials gestaan !

Ik hoop dat het weer meezit, dan zien we je in een volgende meeting met een special of VIP !

@Sergio: je ride had veel bekijks, sowieso een gaaf project; leuk je ook even gesproken te hebben. Volgend jaar weer !?!

groetjes,

Jeroen

Turbo-Geek

Jazeker, volgend jaar weer en dan is het project af (kloppend op hout) en zal er dus zeker bij zijn.  ;D

@ Johan, dat is een Lexus, daar gaat de motorkap 1x per jaar open, bij de dealer  :eusa_whistle:

peteRRR

Zo,n Lexus is goed te tunen,..ook voor de optiek,...met 10 meter buis. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Johann

old but fast

zo net thuis na een rit van ruim 650 km ,en 14 uur

ik vertelde de mensen altijd zit een tijdslot op de motorkap  ;D

en de startmotor van de gs430 zit onder het inlaat spruitstuk  :eusa_doh:

dubversion,ik heb jaren gereden ermee [ 302 cui,],ook met de fender,s eraan vast.
heb hem ,haar 10 jaar in bezit gehad .