Software volvo

Gestart door antraciet, 18-01-2011 23:38:42

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Word zo langzamerhand een beetje moe dat ik voor elk softwaregerelateerd probleem moet aftikken bij de dealer. Bestaat daar nou echt geen andere oplossing voor?

thuur

Een auto van voor 1998 gaan rijden.

Daar zit bijna geen sotware in.

Gr 8)

antraciet

Daar heb je gelijk in de 850 geeft noooit problemen op dat gebied net  als de amazon maar die heeft last van het croky virus ;)

wepster

Citaat van: antraciet op 18-01-2011 23:40:59
Daar heb je gelijk in de 850 geeft noooit problemen op dat gebied net  als de amazon maar die heeft last van het croky virus ;)

dat crocy virus daar weet ik wel iemand voor ;D
die gek is door en door bekent met die amazon's :angel:

antraciet

Citaat van: wepster op 19-01-2011 00:03:18
Citaat van: antraciet op 18-01-2011 23:40:59
Daar heb je gelijk in de 850 geeft noooit problemen op dat gebied net  als de amazon maar die heeft last van het croky virus ;)

dat crocy virus daar weet ik wel iemand voor ;D
die gek is door en door bekent met die amazon's :angel:

Is dit een uitnodiging om me te helpen met leren lassen ?

Ben

Ik zag op www.volvolvo.nl een bericht van iemand die op zoek was naar een 850 en wellicht z'n 245 wilde inruilen.
Dan ben jij van de problemen af en heb je een auto zonder computer.

antraciet

Citaat van: Ben op 19-01-2011 11:05:33
Ik zag op www.volvolvo.nl een bericht van iemand die op zoek was naar een 850 en wellicht z'n 245 wilde inruilen.
Dan ben jij van de problemen af en heb je een auto zonder computer.

Maar t gaat om de v70N  ;)

Jeroentjuh

Citaat van: antraciet op 18-01-2011 23:38:42
Bestaat daar nou echt geen andere oplossing voor?

Nee...

EVV

Heb je dan zoveel software problemen met je auto? Ik heb in de 2 jaar en 35000km S60 rijden geen één keer een probleem gehad dat met software uitgelezen moest worden, heb je misschien een maandag morgen auto? Tijd voor een andere N?

-D©©©L-

Hebben jullie nou ook wel eens van die momenten dat je denkt:
"Ah, dat is precies de reden dat ik lekker in mijn Pre-CANbus auto blijf rijden."

antraciet

Citaat van: EVV op 19-01-2011 12:48:25
Heb je dan zoveel software problemen met je auto? Ik heb in de 2 jaar en 35000km S60 rijden geen één keer een probleem gehad dat met software uitgelezen moest worden, heb je misschien een maandag morgen auto? Tijd voor een andere N?

Valt wel mee spiegel wordt niet donker genoeg imo Radio verlichting werkt niet en stuurbediening radio  Daarnaast doet het blauwe lampje van grootlicht het de ene keer wel en de andere keer niet

Jeroentjuh

Komen de radio en spiegel uit een andere auto?

antraciet

Radio komt idd  uit een andere auto

JayJ

Voor radio verlichting en stuurbediening, zeer waarschijnlijk radio opnieuw inleren. En dat blauwe lampje van grootlicht mogelijk tellerwerk stuk.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

antraciet

blauwe lampje werkt soms wel soms niet  ???