marcos nieuwe v70 t-5 (met foto's)

Gestart door marcos45, 22-01-2011 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

marcos45

Citaat van: elianmars op 23-01-2011 13:33:50
Mooie wagen!

Nu nog even een bagagerolhoes zien te scoren  ;)

Heb ik moet ik alleen nog repareren zoals zo vele van jullie hebben moeten doen.
Met een verwarmingspijpie

elianmars

Ah, ok. Ik zag 'm niet zitten op de foto, vandaar mijn opmerking  ;D

Het is wel even een pielwerk om het te repareren, maar het is te doen. Ik heb er zelf ook twee gerepareerd.

marcos45

Rolhoes lukt wel. Alleen die Standkachel zit mij niet lekker die blijft alleen maar koude lucht blaZen

elianmars

#18
Citaat van: marcos45 op 23-01-2011 13:47:50
Rolhoes lukt wel. Alleen die Standkachel zit mij niet lekker die blijft alleen maar koude lucht blaZen

Branden doet-ie wel? Als er alleen maar koude lucht wordt wordt geblazen, zou het zo kunnen zijn dat de circulatiepomp niet werkt?

marcos45

Ik weet niet of hij brand. Hoor wel de pomp lopen en ook Ff het straaljagergeluid en daarna blaasd hij alleen koude lucht en geen warme

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Volvo850 93

Welkom op het forum heel veel plezier met je mooie v70

MVg Dennie

crazychrisje

Nog welkom op het forum.!
Mooie v70 heb je daar zeg!
Veel plezier en veilige km's ermee

rogerV701998


marcos45

Zo vanavond even alle draadjes gelezen inzake mijn gas inbouw.
Als ik het zo lees dan wordt het toch een LPI installatie. Nou eens ff op een paar plaatsen in de buurt offerte aanvragen. Ik lees ook veel over de LPG techniek in belgie ?? Verzorgen ze dan ook je kenteken omdat het een belgisch bedrijf is..

Miel850

Mooi wagen.

Welkom Zitterd, groete oewt Gelaen.
;D
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

)()()sT

Citaat van: marcos45 op 23-01-2011 21:27:48
Zo vanavond even alle draadjes gelezen inzake mijn gas inbouw.
Als ik het zo lees dan wordt het toch een LPI installatie. Nou eens ff op een paar plaatsen in de buurt offerte aanvragen. Ik lees ook veel over de LPG techniek in belgie ?? Verzorgen ze dan ook je kenteken omdat het een belgisch bedrijf is..


Dat wordt een lastige... je kenteken moet idd. omgezet worden dus wij zijn gebonden aan Nederlandse bedrijven.
Zoals ik al zei doet AGP (Heerlen) inmiddels ook niet meer lastig voor een inbouw bij een wagen met veel vermogen, maar Mesman doet niet anders.

)()()sT

Citaat van: Ludo op 23-01-2011 12:07:55
Laat die inbouw gewoon doorgaan, en deel straks je ervaringen hier op het forum.
In een ergste geval moet je een andere/nieuwe motor plaatsen, verder kan er niet veel meer mis gaan.


;D

Ludo

Citaat van: )()()sT op 24-01-2011 11:10:34
Citaat van: Ludo op 23-01-2011 12:07:55
Laat die inbouw gewoon doorgaan, en deel straks je ervaringen hier op het forum.
In een ergste geval moet je een andere/nieuwe motor plaatsen, verder kan er niet veel meer mis gaan.


;D

Is niet om mee te lachen hoor.

:evil:


)()()sT

Tja Ludo, sommigen willen het wiel opnieuw uitvinden :D