Doorvoer voedingskabel door kopschot en verder

Gestart door MichaMicha, 23-01-2011 15:19:22

Vorige topic - Volgende topic

MichaMicha

Ik wil een versterker met subwoofer aansluiten, maar ik kan geen doorvoer vinden in het kopschot en een verdere kabelboom.
Kan iemand me de juiste richting wijzen?

electric-eddie

Bij mij zat er onder de zekeringbehuizing nog een loze flexibele pijp die mooi binnen uitkwam. even de kap boven je pedalen losschroeven, dan zie je hem zo zitten.

snix

En als je onder de motorkap kijkt iets rechtsonder de rembekrachtiging ed. Zie je de flexpijn met een soort van uiertje erop die eraf, of alleen een tepeltje, en gaan met die kabel. Komt ergens achter je koppelingspedaal vandaan als je het trapschot eraf hebt. Een andere optie is via de zekering/relaiskast onder de motorkap. Dit heeft enige creativiteit nodig. Zo zit het bij mij ook omdat ik nog niet van die flexpijp wist.  :eusa_doh:
Die flexpijp is ook bedoeld voor de cruisecontrol. Wellicht dat je dat even als zoekterm gebruikt op het forum (is een how-to van) en dan zul je zien op de foto's die daarbij staan wat we bedoelen.

MichaMicha

Het is gelukt, uiteindelijk de doorvoer bij bijrijder gevonden, versterker kwam ook onder de bijrijderstoel. De bekleding een beetje losgetrokken en de bekabeling ertussen gestopt en de bekleding weer terug geduwd. Dat is wel de beste oplossing, of is er een mooiere kabelgoot ergens. In ieder geval zit het prima nu.
Bedankt.