PG Auto's Papendrecht

Gestart door mjrood, 11-04-2004 22:28:06

Vorige topic - Volgende topic

mjrood

'Navond

heeft iemand van jullie ervaringen (goed of slecht) met PG Auto's in Papendrecht?

Groeten,
Michiel.
V70 R AWD - Life in the fast lane.

My Volvo's : 340 D, 360 2.0 inj., 245, 940 TD, 850 2.5 10V, V70 R AWD.

2.0keijzer

een van de eigenaren is Peter Verdoorn: een gouwe kerel die voor een matsprijs een nieuwe bak onder mijn 240 schroefde en nu echt voor zichzelf begonnen is.

RedAlert

Heb eigenlijk wel goede verhalen gehoord van die kerel in Papendrecht. Kennis van me heeft een 850 met weinig km´s erop gekocht voor een hele schappelijke prijs. (met garantie...zegt ie)

Roy_Heitzer

Ik heb er vanavond een 340 variomatic ::) :-X :P gekocht voor woon-werkverkeer met 75000 km op de klok,dat ding ziet er ongewoon netjes uit,alleen wat maakt die motor een toeren zeg met die variomatic ;D ;D
Is ff wat anders als m`n T-5Rètje,maarja ik sta sòchtends toch alleen maar in de file >:(

Leuk bedrijfje trouwens dat PG in Papendrecht,mooie nette auto`s aanwezig en twee neven die van hun hobby hun werk hebben gemaakt,wat ook te merken is :D

mij vielen een hele mooie 480 op met 130000 op de klok en een hele mooie turqoise Italiaanse 850 R op,echt een hele aparte kleur.
volgens mij hebben we daar maar 1 van binnen de club is het niet??

Dat zijn mijn ervaringen tot nu toe,morgen wordt de 340 vaRiomatic gekeurd en Zaterdag ga ik hem ophalen.

Groeten Roy Heitzer

thuur

Vanwaar een 340 als je de mooiste 850 in je bezit hebt? (als ik vragen mag..) ???

Gr 8)

Roy_Heitzer

Ik wil hem ook graag zo mooi houden,nu gebruik ik hem dagelijks voor woon werk verkeer,dan gaan de kilometers ook vrij hard.Ik maak dan liever kilometers prive voor hobbydoeleinden of iets dergelijks.
En daar komt bij dat het in de regio Botlek sòchtends echt heel druk is met spits-en vrachtverkeer,ik moet er niet aan denken dat ik de auto voor woon-werkverkeergebruik in de schade heb zitten,het ging al bijna 2 keer fout :-X

Jan_D.

Ja, Botlek is wat dat betreft gelijk aan grote delen randstad: de meeste benzine gebruik je stationair.... >:(

En, wat de 340 betreft.... als die je teveel herrie maakt: onder de motorkap en onder de achterbank wat isolatiespul plakken en hij is bijna de helft stiller!

Groet,

Jan

Roy_Heitzer

bedankt voor de tip Jan ;)

M a r c

Citaat van: T5R4EVER op 09-12-2004 22:46:46
Ik wil hem ook graag zo mooi houden,nu gebruik ik hem dagelijks voor woon werk verkeer,dan gaan de kilometers ook vrij hard.Ik maak dan liever kilometers prive voor hobbydoeleinden of iets dergelijks.
En daar komt bij dat het in de regio Botlek sòchtends echt heel druk is met spits-en vrachtverkeer,ik moet er niet aan denken dat ik de auto voor woon-werkverkeergebruik in de schade heb zitten,het ging al bijna 2 keer fout :-X

Je kunt 'm altijd bij mij parkeren!  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Roy_Heitzer

Zippo

Goed-Fout!!! ;D
Zo'n kale kerel in een 340 variomatic!!!!
[move=left,scroll,6,transparent,100%]SuperRrRrRr[/move]

Zippo ;)

Roy_Heitzer

Beetjeveel FOUT,ik weet het ::)

Rad

Goed man!
En dan zeker een forum sticker er op!!  :)

Walter

Citaat van: thuur op 09-12-2004 22:33:19
Vanwaar een 340 als je de mooiste 850 in je bezit hebt? (als ik vragen mag..) ???

Gr 8)

Hoi Roy, zal ik het inschrijfformulier maar naar je opsturen?? Ik moet zeggen dat ik ook zo'n ding op het oog heb, voor erbij... details volgen als ik m aan mijn broek heb

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

RonnieDuck

Ik ben op aanraden van de mafia,..lees walter, daar wezen kijken naar een 850 T-5! Inderdaad een leuk bedrijfje die zeker leuke auto's hebben staan. Die  T-5 heb ik toen niet aangeschaft omdat de kleur mij niet zo beviel. Hij is echter nu wel verkocht,....iemand uit de club??? betrof de HX-JN-66

zie de site en gewoon ff bellen van te voren.

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid