raar luchtje

Gestart door jorrit83, 25-01-2011 09:51:32

Vorige topic - Volgende topic

jorrit83

Hallo

Ik heb mijn v70 nu ongeveer 2 jaar in bezit,en volgens mij heeft de vorige eigenaar een hond gehad ofzo daar ruikt het naar in iedergeval...Hoe krijg ik die lucht weg uit de auto? Interieur al paar keer gereinigd  (leer).
Ik hou niet van die rare lucht dingetjes in de wagen,die je in de ventilator moet stoppen of van die kerstboompjes.... :eusa_naughty:.
Zit er misschien een interieur filter in de auto die vervangen moet worden ofzo?

Gr jorrit

ghertzberger

Iemand die ik ken handelt een beetje in oude saab's.

Als hij een hondengeur in de auto ruikt, gaat het hele interieur eruit. Ook de tapijtset. Dan reinigt hij alles stuk voor stuk met shampoo (rollen). Veel werk, maar veel voldoening.

-D©©©L-

Citaat van: jorrit83 op 25-01-2011 09:51:32
Zit er misschien een interieur filter in de auto die vervangen moet worden ofzo?

Dat zou heel goed kunnen. Deze zit aan de rechterzijde onder de parafaan deksel. Even zoeken op het forum; d'r staat wel ergens een werkbeschrijving.

Ann.

Klazien uit Zalk achtige tip:

Klein bakje / schoteltje  met spiritus 's nachts in de auto zetten

thuur

Zoek eens op ananas.

Gr :D

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Julius C.

Citaat van: ghertzberger op 25-01-2011 09:55:22
Iemand die ik ken handelt een beetje in oude saab's.

:angel: Saabs...eh...
Schoteltje met koffieprut of bakje azijn een nachtje in je kofferbak doen wonderen!
En dan heb je nog dit grote Saabgeheim...Dasty van de WIB(r)AH € 1,79 per (die gele) flacon, krijg je zelfs vetvlekken mee uit stoelen, wel even op kleurechtheid testen!

Suc7
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...