Gas inbouwen bij 25000km/jr, wat mag het kosten

Gestart door RHF, 12-04-2004 21:57:00

Vorige topic - Volgende topic

RHF

Heeft iemand al eens eerder geinformeerd wat het kost om een 850 2.5 10v van '94 op gas te laten rijden? Ik lees op dit forum dat het mogelijk is voor 3000 EUR. Zo terug te verdienen bij 25.000 km/jr als we nog een paar jaar in die 850 blijven rijden. Maar kan het goedkoper?

Wie heeft er ervaring met het later inbouwen van gas (G3/LPI of ???)?

Mijn 850 heeft er 226.000 km opzitten.
My first 850, what's next...

konniekip

een 94 op gas, wordt geen G3 installatie, dus kan het wel goedkoper. Voor 1800 pleuro heb je wel een installatie.

850fan

Mij is altijd verteld (door dealer en gasboer) om bij een auto die meer dan zo'n 2 ton heeft gelopen geen gas meer in te bouwen. Aangezien de auto dan al heel wat benzine-kilometers heeft gereden, zou de koppakking het dan kunnen gaan begeven. Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar ik heb geen LPG laten inbouwen. De mijne heeft er nu 255000 km opzitten, maar zie het nog niet zo zitten.
Ben dus ook wel benieuwd naar ervaringen met LPG inbouwen bij hogere km-standen.

BartRas

Mijn V70R heb ik gekocht met 200K en toen G3 ingebouwd. Nu 35K later geen enkel signaal dat de motor het niet leuk vindt. Maar hij moet het dan ook tot 400K uithouden met mij, nog een jaar of 4 dus.
there is no substitute for PK's