Leeft mijn oude Volvo nog?

Gestart door Ewout Schalkwijk, 26-01-2011 20:17:49

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Citaat van: BBS op 30-06-2011 21:26:17
Volgens de site van VWE.nl is de NZ-PL-57 geëxporteerd. :-\

Deze R heeft in 2005 nog te koop gestaan bij de Niham in het Forepark en is daarna verkocht aan iemand in Voorburg, waarna 'ie in 2009 met Darius is meegegaan naar Belgie. Daar is het plm. een maand na aanschaf helaas niet goed afgelopen met deze R.

wepster

en daar heb ik dan weer de voorbumper van onder demijne zitten ;D

Fly

Citaat van: Erik_M. op 30-06-2011 22:23:16
Citaat van: BBS op 30-06-2011 21:26:17
Volgens de site van VWE.nl is de NZ-PL-57 geëxporteerd. :-\

Deze R heeft in 2005 nog te koop gestaan bij de Niham in het Forepark en is daarna verkocht aan iemand in Voorburg, waarna 'ie in 2009 met Darius is meegegaan naar Belgie. Daar is het plm. een maand na aanschaf helaas niet goed afgelopen met deze R.

http://i51.tinypic.com/2zqhac7.jpg

http://i55.tinypic.com/vdeiyg.jpg
Wil ik dit weten... snikkkkk!?!???????????

Fly

waar is m'n spoiler.....? ???

arjenT5R

het hele spul is tot stilstand gekomen tegen een betonblok
heb de auto gezien er na was niet meer te redden helaas.
Spoiler zat er niet op toen darius de auto gekocht had
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Fly

Ik vind dit echt echt heel verdrieting

Echt...dit was een n hele mooiemooie R 

met mooie heRinneRingen...

sjips (je)
........................

Sem

Citaat van: twintigV op 19-06-2011 22:14:46
http://i51.tinypic.com/19tgnd.jpg
Hij rijdt nog ergens rond,weet iemand waar? Het was het laatste model,1969, tweedeurs, zonder strip op de motorkap, ik heb zelf nog een elektrische antenne in het linker achterspatbord geplaatst. Wat en fijne auto was dat. Heb hem na schade aan het dak helemaal over laten spuiten.
Reed er zelf in de jaren zeventig/tachtig in rond.
Gr.
Je kunt €.7,95.- overmaken naar RDW Veendam en dan vragen zei of de eigenaar contact met je wil opnemen. Doet ie dat niet heb je pech..  en anders heb je mazzel. Ik heb het al een paar keer gedaan zo. :-)

)()()sT

Dankzij Erik wel weer een heel stuk wijzer :D
Maar inderdaad, hij heeft hier dus wel gereden; ik heb 'm zelfs nog eens gezien.

In de verte staat ie:

Vulk

Ik sta ook op de foto blijkbaar. ;D Heb toen een rondje meegereden met Darius.

Enkele weken later heb ik hem helpen slopen na zijn aanrijding...
Enkele onderdeeltjes uit die R leven  verder in mijn 850. :)

dielie850

Citaat van: )()()sT op 01-07-2011 06:36:14
Dankzij Erik wel weer een heel stuk wijzer :D
Maar inderdaad, hij heeft hier dus wel gereden; ik heb 'm zelfs nog eens gezien.

In de verte staat ie:
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/2009/IMG_1516.jpg
hey die t-5 met dat nieuwe kenteken naast je jouwe zie ik zo vaak rijden is ie ook van het forum?

Ewout Schalkwijk

Nou, omdat het topic ook een beetje weggezakt is, nog eentje dan. Deze was van mijn vrouw en hebben we moeten verkopen toen we naar Noorwegen verhuisden.

Een heerlijke bak, maar ten opzichte van mijn diesels wel een redelijke zuiplap. Leeft deze nog? Ik heb hem indertijd bij Schaap in Dronten achtergelaten, daar ik ik hem ook gekocht. Volgens het verhaal kwam die uit Zeeland en was die van een burgermeester o.i.d.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Demon

Volgens de RDW bestaat hij nog en staat hij sinds 27-08-2009 op naam van de huidige eigenaar.
Apk is tot 20-12-2011.

Groet,
The Demon.

Spin!

Citaat van: Marc O. op 26-01-2011 20:54:18
OK, m'n oude 850 is dus gesloopt of geëxporteerd, en zojuist zie ik dat mijn oude V70 in september van vorig jaar van eigenaar is gewisseld. Kenteken 60-DL-HB. Iemand??

Graafwerkzaamheden...ja dus, die rijdt hier in Den Bosch rond, maar dat wist je al. Wat je nog niet wist is dat deze ook ergens op Airport staat doordeweeks. Rotonde rechts (ik moet links).

De RDW site verklapt ook dat mijn oude GLT weer van eigenaar is gewisseld. DJ-BF-06. Wie weet waar deze nu zijn km's maakt? Zit als het goed is 850-club plaat achterop.

www.vm-parts.nl

Marc O.

Citaat van: Spin! op 17-12-2011 22:52:27
Citaat van: Marc O. op 26-01-2011 20:54:18
OK, m'n oude 850 is dus gesloopt of geëxporteerd, en zojuist zie ik dat mijn oude V70 in september van vorig jaar van eigenaar is gewisseld. Kenteken 60-DL-HB. Iemand??

Graafwerkzaamheden...ja dus, die rijdt hier in Den Bosch rond, maar dat wist je al. Wat je nog niet wist is dat deze ook ergens op Airport staat doordeweeks. Rotonde rechts (ik moet links).

Grappig, dan werkt de berijder vlak bij waar ik werk. Zal toch eens wat beter opletten of ik hem zie :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

for life

heb mijn 850 verkocht met schade aan een jongen die hem zou maken en verkopen .alleen rijd hij zo lekker dat hij hem nog steeds heeft  ;D  maar ja foto bij mijn naam is ook nog steeds de 850 en heb al 3 jaar een andere :D