Sven stelt zich voor!

Gestart door Svenneh, 28-01-2011 13:08:42

Vorige topic - Volgende topic

Svenneh

Gister wederom een auto bekeken. Was helaas weer niets. Ik baal zo van verkopers die niet eerlijk zijn over de auto. Op de foto's ziet alles er prima uit maar zodra je in de buurt van de auto komt zit er in een keer een grote kras op van voor naar achter. Denk dat iemand creatief met een sleutel is geweest. Ik snap best dat een auto van 15 jaar oud natuurlijk niet helemaal krasloos is, maar zon diepe kras door het lak heen deed mij wel ff schrikken.

Zaterdag waarschijnlijk weer bij eentje kijken. Er is al goed mail contact geweest en heb er vertrouwen in dat deze er wel goed uit ziet.

LQDI

bastiaan arissen

Succes met de zoektocht. Hopen dat de auto zaterdag wel netjes en oké is.

Svenneh

Net een mailtje gehad dat meneer zaterdag niet kan. Wordt vervolgd :P

reneetje

Citaat van: Svenneh op 10-02-2011 08:34:00
Gister wederom een auto bekeken. Was helaas weer niets. Ik baal zo van verkopers die niet eerlijk zijn over de auto. Op de foto's ziet alles er prima uit maar zodra je in de buurt van de auto komt zit er in een keer een grote kras op van voor naar achter. Denk dat iemand creatief met een sleutel is geweest. Ik snap best dat een auto van 15 jaar oud natuurlijk niet helemaal krasloos is, maar zon diepe kras door het lak heen deed mij wel ff schrikken.

Zaterdag waarschijnlijk weer bij eentje kijken. Er is al goed mail contact geweest en heb er vertrouwen in dat deze er wel goed uit ziet.

Ze zijn er echt wel hoor, alleen denk ik dat je dan je budget wat naar boven moet bijstellen... 8)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Svenneh

Heb ik nu ook gedaan (H)

Svenneh

Joepie!

Alleen het tracs knopje doet het niet, dus dat staat altijd uit. Volgens de verkoper zat er helemaal geen tracs op, maar dan lijkt me dat ze er ook niet van die knopjes op doen :).

Wat een auto, eindelijk de goede gevonden :D

___

Heb even wat verder gezocht wat betreft dat Tracs lampje. Het schijnt iets te zijn met de ABS module.

Svenneh

Ik zal morgen bij daglicht even betere foto's maken, ook van het interieur.

Svenneh

Zoals beloofd.. Hij rijdt zoooo lekker :D

henry classic v70

Netjes hoor, mooi leren interieur.
Nu nog op zoek naar een ander stuur..........? ;D
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Peter360

Zo, ziet er goed uit! Goede aankoop. Hoeveel kostte de auto?

Svenneh

Ik denk dat ik dit stuur gewoon hou. Misschien dat ik een keer die hoes eraf haal om te kijken hoe het 'kale' stuur eruit ziet. Ik denk namelijk dat die nogal versleten is :). Voor de auto moest ik 1500 euro bijleggen. De vraagprijs was 2100 euro. Heeft die Clio me toch nog wat opgeleverd :D.

hathü

Mooie wagen, ziet er goed onderhouden uit. Veel plezier ermee.

henry classic v70

Als het een leren stuur is dan kun je deze weer netjes maken met colourlock/leerlooier (leerverf).
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,42611.0.html
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cas

netjes!! heb je er iets van history bij? distributie etc?

mooi zo met die Climair?  "raamkapjes" 

Welkom!

gr.

Cas.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....