Sven stelt zich voor!

Gestart door Svenneh, 28-01-2011 13:08:42

Vorige topic - Volgende topic

Svenneh

Goedemiddag,

Ik wil mijzelf graag even voorstellen! Ik ben Sven, geboren in 1987 in een mooi dorpje Nunspeet genaamd. Mijn vader rijdt sinds mensenheugenis (;)) als Volvo en sinds november 2008 heeft mijn broer (http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=7210) een Volvo 850 uit 1996.

Toen ik hem afgelopen zomer naar Schiphol mocht brengen (in de 850) ben ik verkocht, en sindsdien kijk ik af en toe rond voor een goede 850.

Morgen ga ik kijken voor een mooie metallic grijze 850 uit 1995 met 250.000km op de teller. Heb de "Waar op te letten lijst" al uitgeprint!

Ik hoop dat ik mijn Clio 1.4 uit 1994 (265000Km) kan omruilen. Deze heeft mij de afgelopen 4 jaren van hot naar her gebracht maar begint nu toch wel een beetje oud te worden. En daar komt nog bij dat het nu tijd wordt voor een ECHTE auto!

Hoop dat ik jullie morgen mooie foto's kan voorschotelen!

Groetjes,
Sven

Svenneh

Gister wezen kijken bij 2 850's. Helaas niets geworden :(. We zetten de zoektocht voort :P

marc-850

Welkom Sven en succes met je zoektocht!

Travelwood

Welkom hier en succes met zoeken!
Niet om je te ontmoedigen maar ik heb ruim 1,5 maand gezocht voordat ik mijn Black Hok gevonden had...... Maar ik heb dan nu wel DE auto die ik ook wilde hebben voor het geld dat ik er aan uit wilde geven.
Dus neem je tijd en dan vind jou toekomstige auto jou vanzelf  ;D

crazychrisje

Welkom Sven.
Kijk slimme zet, van renault --> volvo goed bezig!
Die keuze zal je nooit teleur stellen.
Succes met zoeken en neem indd je tijd, want haastige spoed is zelde goed!

Svenneh

Ik doe het inderdaad rustig aan. Afgelopen zaterdag gekeken bij De Dreef auto's in Breda. Volgens de verkoper was de auto helemaal goed, maar toen ik hem startte had ik er al gelijk weinig vertrouwen in. Het lamdasonde lampje brandje het lampje van de automatische versnellingsbak knipperde.

Heel jammer, 250km voor niets gereden.

crazychrisje

Ja dat is altijd erg jammer als je zo ver moet rijden.
Wij deden altijd als we zover naar een auto gingen kijken, een paar daar in de regio zoeken. zodat je niet 250 km voor 1 auto rijd.

En op internet op foto's ziet altijd alles er leuk en mooi uit.
Maar in het echt is het altijd anders.
Komt allemaal goed, heeft even wat tijd nodig!

Jack v

Welkom Sven,

Staat er niks voor je bij de aangeboden advertenties.

Het is ook al een tijdje geleden dat je broer online is geweest. ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Ik weet niet of de 10v van Dirk/Ron wat voor je is?

Svenneh

Jack v

UserID6342

De ex-auto van Ron is uiteraard inmiddels voorzien van een gloedjenieuwe voorruit en 2 andere banden.  Auto is in goede staat verder en loopt super.  Bovendien de 10 kleppers krijg je niet kapot (of je moet wel heel raar doen).  Kortom, leuke en goede auto voor niet al te veel geld.

Svenneh

Even een kort vraagje: http://link.marktplaats.nl/418919875

Kan dit voor die prijs, lijkt me wel dat er wat mee aan de hand moet zijn?

Miesjel

Wat moet er mis mee zijn dan?

MikeyQR

Dat hoeft niet, gewoon de auto goed bekijken en het onderhoud moet ook kloppen ;)