Volvo documentatie

Gestart door Fokke 01.01.005, 05-09-2002 00:11:29

Vorige topic - Volgende topic

Fokke 01.01.005

http://perso.club-internet.fr/bunnik/vovgam01.htm

op deze site heeft een franse folderverzamelaar een groot deel van o.a. de Volvo brochures in kaart gebracht. Helaas niet de hele folder en zeker niet compleet, maar toch aardig gedaan. Ze schijnen via de site te koop te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Reitse

Op de prikbordpagina van volvo.pagina.nl worden folders te koop aangeboden. En ook daadwerkelijk netjes geleverd (ik heb een 850GLT folder daar besteld). :D :D

ruuds70

TIP!!!!!

In de Roffel worden onder het 'kopje' automobilia ook diverse folders en brocheres aangeboden over onze Volvo modellen.
Het bestuur heeft zich destijds de moeite genomen om een fiks pakket folders aan te schaffen, in de eerste plaats voor ons, de leden.
Het zou toch jammer zijn wanneer we nu elders deze folders zouden gaan kopen. Kijk dus eens in de Roffel om te zien of er iets bij is waar je naar op zoek bent.
Roffel ze, lees ze,
Groet
Ruud

Reitse

Dit wist ik niet...  :-[ :-[
Oftewel, kijk dus eerst bij de club, en dan bij de andere site.

CiteerTIP!!!!!

In de Roffel worden onder het 'kopje' automobilia ook diverse folders en brocheres aangeboden over onze Volvo modellen.
Het bestuur heeft zich destijds de moeite genomen om een fiks pakket folders aan te schaffen, in de eerste plaats voor ons, de leden.
Het zou toch jammer zijn wanneer we nu elders deze folders zouden gaan kopen. Kijk dus eens in de Roffel om te zien of er iets bij is waar je naar op zoek bent.
Roffel ze, lees ze,
Groet
Ruud