Advies: 850 total loss, waar kan ik hem kwijt?

Gestart door adwo, 30-01-2011 14:14:02

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Wat ik apart vind is dat ik niets meer te horen heb gekregen nadat de prijs opgave al gedaan was ??? Wel aangeven wat je ervoor wilt hebben, maar een simpele vraag als: of de motor nog liep.. Was doorslaggevend om helemaal niets meer van je te horen?

Ook apart is: geld vragen voor een auto en ondertussen snel nog wat onderdelen zelf verkopen..
Dit verdiend miz zeker niet de schoonheids prijs..

UserID6342

Het zal allemaal wel, maar net zoals Cas had ik niet anders verwacht.....

Rob850turbo

zelfde hier , had interesse in de radio of anders de complete auto , maar geeneens een reaktie gehad op 1 van de 2 pb's.

v40pokemon

Het is wel zo dat je snel moet reageren op dit soort dingen. Soms is het in een paar uur al 'gebeurd'

Rob850turbo

reactie binnen een half uur lijkt mij snel genoeg!! ( met vraag) over de te koop aangeboden onderdelen , maar nooit een reactie terug gehad van verkopende partij

Spin!

Zou het misschien kunnen dat de auto aan de hand van dit topic is verkocht? Niet te snel oordelen heren!! Adwo geeft zelf al aan dat zijn PB ontploft/overspoeld is en dankt iedereen voor reacties etc...

Dan heeft dit topic zijn doel toch behaald? En fyi: Er was 1 (stukke) 850R en 100 belangstellenden...lijkt mij een simpele rekensom. 1 blij gezicht, 99 minder blije gezichten.

;)

www.vm-parts.nl

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

v40pokemon

Jack v

cas

Citaat van: Jack v op 03-02-2011 09:07:43
Ik had een snelle reactie van hem.

tja.. maar ook wat gekocht? ik vond het wat raar, het topic gestart, wat moet ik ermee, maar tegelijkertijd overal onderdelen te koop op t te koop gedeelte enzo, en wist dat een vriend van me hem gp bt had, vrij snel, en die kreeg dus totaal tot op vandaag toe geen reactie. wat is er dan uiteindelijk met het wrak gebeurd Adwo als ik vragen mag.

naar een forummer? of volvo sloop?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

ik heb alleen een paar nnieuwe onderdelen, geen auto :D

v40pokemon

Citaat van: cas op 03-02-2011 09:14:51
wat is er dan uiteindelijk met het wrak gebeurd als ik vragen mag.
naar een forummer?

Dat is wat ík begrepen heb.

Citaat van: Jack v op 03-02-2011 09:16:36
ik heb alleen een paar nnieuwe onderdelen, geen auto :D

ik ook  :angel:

Rob850turbo

animalT5R

Reken er maar niet op Rob,gezien die vandaag nog online was en dit dus echt wel gelezen heb...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

arjen850

Hij is hem kwijt, dus zal de centen hebben en tevreden zijn.. Das toch altijd het belangrijkste? :eusa_whistle: