Mexicaanse griep en voorbereiding?

Gestart door Lampje, 08-01-2011 09:14:04

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Ik weet zeker dat ik meer beweging krijg op 1 normale werkdag dan de gemiddelde Nederlander in 1 week (incl. hun sportschoolabonnement). Op het beroep ambtenaar zouden ze dus eigenlijk ook accijns moeten heffen  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Reitse

Citaat van: Ludo op 29-01-2011 21:52:53
Citaat van: Reitse op 29-01-2011 18:12:41
En dat is net het probleem met de meeste mensen, die werken binnen, vinden lichaamsbeweging vies en worden mede daarom sneller ziek / zijn sneller vatbaar.

De meeste mensen zijn niet ambtenaar Reitse.
Die (andere) mensen hebben meer lichaamsbeweging met 1 dag werken, dan een ambtenaar in een ganse maand.

:P  ;D
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een uitzondering ben op het werk, de meeste collega's hoor je binnen komen (hetzij doordat de vloer wat begint te trillen ofwel het zware ademhalen) en meestal zie je eerst een overspannen colbertje binnenkomen voordat de rest van het lichaam volgt... ;)

Freakybaby

Citaat van: pooh op 28-01-2011 19:07:42
paniek zaaierij....er gaan altijd mensen dood als gevolg van de griep, dat is bij deze variant niet anders..
+
Citaat van: cas op 08-01-2011 10:45:44
Niet te angstig zijn, gewoon netjes met jezelf en anderen omgaan, extraatje idd handjes goed wassen. Zorgen dat je weerstand op peil is.

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn