Hans zijn Black Beauty t-5R

Gestart door RampantBUnny, 02-02-2011 23:32:38

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

He bah, wat een gekloot allemaal weer en waarom... zo zinloos dit, andere mensen op kosten jagen, flapdrollen. Met de kleur 019 kun je gelukkig  nog wel wat mee en is niet echt moeilijk te vinden.  Wel of het net genoeg voor je is want ook dat is al minimaal 15 jaar oud..

rpakuypers

sjips hé, hier helpt ook geen verf en tandenstoker tegen ..............  :eusa_snooty:

Groet,
Roger

The Demon

Mooi balen dit.
Als ik dat soort gasten te pakken krijg draai ik koperdraad om het scrotum en voer langzaam de stroom op naar 380 volt.

Succes met de afhandeling en herstelwerkzaanheden.

Groet,
The Demon.

Wout309t

Ik vroeg het gisteren nog aan je: "staat-ie binnen?" Helaas niet... :( Maar hij wordt vast wel weer mooi hoor!
2011 V70 2.0T R-Design MT

RampantBUnny

Thanks Barry ik wacht even af

@marc probeer hier in de buurt maar eens een betaalbare box te vinden en om nu 10 minuten te moeten rijden om de auto te pakken schiet ook niet op ;)

Heb er aan zitten te denken om te zien of ik hem aan de overkant bij de jeux de boule vereniging kon stallen maar da's een onverlicht terrein, met een gammel hek en bosjes waar je zo doorheen loopt...daar kunnen ze hem helemaal strippen en geen hond die het ziet ..geeft me ook geen warm gevoel.

Huis met oprit dan..ja wil ik graag maar zit er nu ff niet in :) (en de gemeente gaat het stukje grond voor me huis niet aan mij verkopen )

De vandaaltjes zijn overigens een heel stukje bezig geweest, want eerder vandaag kwam er iemand vragen of iemand hier een hek miste, dat lag namelijk in zijn tuin en was niet van hem  :o en in ons stukkie straat zijn er eigenlijk geen hekken.

arjen850

Potdikkie >:( Etterbakken.. henk de Groot in Beekbergen is een betrouwbaar adres, heeft mijn R ook geheel gespoten, afspraken keurig nagekomen.. Moch je derheen gaan doe hem de groeten van mij, Zal die leuk vinden ;)
Kleine tip: laat hem in de winter ook niet aan de weg staan als we moeten strooien, we schuiven daar de weg schoon en je weet waarschijnlijk wel waar de zooi blijft...
Heb het afgelopen jaar rekening met je gehouden, maar goed ik strooi niet constant he ;)

RampantBUnny

Bij deze weer een updateje:

Vandaag lag het politierapport op de mat, maar goed bewaren voor het geval ik dat in de toekomst nog nodig hebt voor het verhalen van een eventuele schade. Gelukkig begint dat plaatje er wat rooskleuriger uit te zien. De ruit kan ik gewoon declareren bij de verzekering en ik heb geen eigen risico. Maandag staat ze dus bij de dealer voor het vervangen van de ruit, deze regelen ook gekijk de schade met volvo car insurance, dus daar heb ik ook geen gezeik van.

Verder kreeg ik van Thuur gisterenavond een prettige PM aangezien hij nog een zwarte kap in goede staat heeft liggen :) Volgende week dus even een ritje naar Maastricht plannen (tis wel effe rijden, maar dat zie ik nu ook weer niet als straf  ;D )

Als alles mee zit is alles volgende week weer in kannen en kruiken.

@ M A R C: No worries de dealer weet dat ze niets anders mogen doen als de ruit en dus niet even wat olie oid erbij mogen gooien (niet dat dat nodig is want dat heb ik zelf vorige week nog gecontroleerd ;) )

grts
Hans

M a r c

ppfffjwww  ;D

Let maar op dat ze je dure Iridium Racing bougies niet weghalen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 31-05-2011 19:37:18
ppfffjwww  ;D

Zoals ze bij mijn wagen een K&N filter hebben verwisseld met een papieren filter  :eusa_snooty:

peteRRR

Citaat van: elianmars op 31-05-2011 19:40:48
ppfffjwww  ;D

Zoals ze bij mijn wagen een K&N filter hebben verwisseld met een papieren filter  :eusa_snooty:

;D ;D

Dat is echt dom,...sorry Marcel,maar ik bijna krom van het lachen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Citaat van: peteRRR op 31-05-2011 19:51:28
ppfffjwww  ;D

;D ;D

Groet.

anders hier wel:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Citaat van: peteRRR op 31-05-2011 19:51:28
ppfffjwww  ;D

;D ;D

Groet.

Ik vermoed dat dat filter bij één van de monteurs in zijn eigen wagen is beland  :eusa_snooty:

Ik kwam er pas achter toen ik de wagen ging verkopen en aan een potentiële koper het K&N filter wilde laten zien  :eusa_wall:

peteRRR

Citaat van: elianmars op 31-05-2011 20:03:34

Ik kwam er pas achter toen ik de wagen ging verkopen en aan een potentiële koper het K&N filter wilde laten zien  :eusa_wall:

;D ;D ;D

Ik had het gezicht is willen zien. ;D

Is waarschijnlijk wel een klojo die monteur. :eusa_wall:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

RampantBUnny

ppfffjwww  ;D

yikes!!!

gelukkig zijn ze speciale regeltjes bij mij wel gewend, de C30 mag ook niet door de wasstraat en alleen aan het luchtfiler komen als ik het zeg, tot nu toe is dat goed gegaan  :eusa_shhh:

Jeroentjuh

Citaat van: RampantBUnny op 31-05-2011 22:28:04
ppfffjwww  ;D

yikes!!!

gelukkig zijn ze speciale regeltjes bij mij wel gewend, de C30 mag ook niet door de wasstraat en alleen aan het luchtfiler komen als ik het zeg, tot nu toe is dat goed gegaan  :eusa_shhh:

En dat blijft ook wel goed gaan hoor ;)