Total loss :(( waarschijnlijk

Gestart door Schnappi, 03-02-2011 20:57:04

Vorige topic - Volgende topic

Schnappi

Hey roffelaars,

vandaag een rotdag, volvo total loss waarschijnlijk rijdt nog wel maar schade(blik) aan de rechterzijde en linkerzijde, ook een trilling in stuur na aanrijding maar niet zoveel.

oorzaak: een bestuurder die het nodig vondt om van invoegstrook in een keer naar links te gaan :((

kan wel janken

ga morgen dingen regelen, hou jullie op de hoogte.

Groeten

LPGLE

damn,   sterkte met de afhandeling

antraciet

Sjips dat is echt balen. Succes met de afwikkeling

niwesa

Dat is balen. Succes met de afwikkleing en bij te weinig uitbetalen; Poot stijf houden.

Ik heb twee keer meegemaakt dat mijn auto Total loss verklaart werd. Beide keren heb ik gezegd niet akkoord te gaan met de dagwaarde. Via internet een gemiddelde koopprijs bepaald en dat bedrag geeist. Daarnaast gesteld dat ze i.p.v. geld mij ook een gelijkwaardige auto mochten leveren. Heeft mij in beide gevallen een hoger bedrag op geleverd.
Verkoopt helaas zijn mooie V70

Schnappi

wel de volvo is uit 1995 en heeft ongeveer haast 400.000 km gelopen ben benieuwd, ook heb ik alle onderhoudspapieren
in bezit misschien dat dat ook nog iets oplevert.

antraciet

en anders schade uit laten keren minus wrak Dan hou je waarschijnlijk genoeg over om m weer op te knappen. Maar wijzer wordt je er niet van.

ulkeman

zoals ik het lees heb je blik schade?
dus paar andere voorschermen voorbumper en motorkap en voorkant is weer strak?

die trilling kan veroorzaakt worden door een deuk in de velg.

wel balen natuurlijk :(

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

elianmars

Klote, man!  :-\

Succes met de afhandeling!

wepster

mooi kl@te man hoop dat je er zelf enkel een schrik reactie van over hebt gehouden en verder lichamelijk niks op na houd .
maar sterkte met de afhandeling hoe vervelend he ook is

The Demon

Sterkte met de afhandeling.

Groet,
The Demon.

henry classic v70

Citaat van: niwesa op 03-02-2011 21:03:13
Dat is balen. Succes met de afwikkleing en bij te weinig uitbetalen; Poot stijf houden.

Ik heb twee keer meegemaakt dat mijn auto Total loss verklaart werd. Beide keren heb ik gezegd niet akkoord te gaan met de dagwaarde. Via internet een gemiddelde koopprijs bepaald en dat bedrag geeist. Daarnaast gesteld dat ze i.p.v. geld mij ook een gelijkwaardige auto mochten leveren. Heeft mij in beide gevallen een hoger bedrag op geleverd.

Inderdaad, verz. van de tegenpartij doet vaak erg moeilijk als het om betalen gaat.
Dat je er goed ziek van bent kan ik me heel goed voorstellen, veel succes met het verdere verloop van de schade
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

BBS

Houd je poot stijf wat de tegenpartij ook zegt. Ik heb het ook mogen ervaren. Exact dezelfde situatie als jij maar dan op het samenkomen van A32 en de A28. (bij Staphorst) Iemand kwam ook van de invoegstrook en zo ineens naar de linkerbaan. Ramt mij zo bijna van de weg af. Veel schade gehad aan de auto en was verzekeringstechnisch total-loss.

De tegenpartij kwam daar vrij snel mee, gezien de leeftijd. (1987) Kreeg de dagwaarde uitgekeerd en dat heb ik no-way geaccepteerd. Er is veel briefwisseling geweest, maar ik heb steeds weer de tegenpartij de spiegel voorgehouden dat het niet mijn schuld is dat ik schade had. (ook aangetoond met politierapporten) Uiteindelijk nog gedreigd met een rechtzaak, maar zover is het net niet gekomen. Wel op kosten van de tegenpartij alle kosten verhaald en de auto hersteld. Dagwaarde was + €1500, taxatie waarde €4100 en schade was bijna €4300.

Succes met je afhandeling en laat je zeker niet afschepen! Het is niet jouw fout! ;)
Volvoloos....

hathü

Balen man. Ik ben vorige week aangereden, waarschijnlijk een schadebedrag rondom de economische waarde.
De aanrijding was niet mijn fout en ze zorgen maar dat mijn oogappel weer in orde komt >:(. Ik ga daar in ieder geval wel op inzetten. :eusa_shhh:

maruska

klote schnappi ! geen eigen leed is het belangrijkste...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Sterkte Schnappi.
Het feit dat je levend en wel en zonder blijvende schade uit de auto gestapt bent is het allerbelangrijkste!

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.