[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: daytonawim op 08-08-2011 10:42:42
Poe, das een flinke joekel, snap is en leuke foto van binnen :-)

Op verzoek, bij deze: ;D


Binnenkomst als je net in de caravan staat.


Nu nog beter te zien, de slaapruimte (afsluitbaar) en de rondzit. De rondzit is platgelegd om 1 van de 2 voortenten neer te leggen. ;)


Gezien vanuit de slaapruimte, de keuken en toilet ruimte.
Mooi te zien de groene gieter, staat op het aanrecht, en de rest van het aanrecht.
Voor caravan begrippen is dit een grote keuken, al met al bijna iets meer dan 2 meter aanrecht blad.
Verder rondom aan de bovenzijde kastjes.

Als de wagen schoon is en ingeruimd, maak ik opnieuw eens een keer nieuwe foto's zie je gelijk ook het verschil...
Volvoloos....

UserID6342

Flink ding hoor.  Als er niemand zich meld, wil ik 'm wel op komen halen.

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

Hier ook te laat ... Mijn zusje wil graag het ouderlijk huis uit dus dit was een mooie kans  ;D

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 08-08-2011 14:35:23
Flink ding hoor.  Als er niemand zich meld, wil ik 'm wel op komen halen.
Er past geen brug in hoor  Dirk  ;D

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

BBS

Euhhhh. wasseraandehand :o ???

Ik tik ff een berichtje over een sleurhut en nu ligt zowat het halve forum te rollebollen over elkaar :eusa_think: ;D

Zonder gekheid, lees wel ff goed mijn bericht door, je kunt er echt wel wat van maken, maar het hok heeft gewoon ff wat aandacht nodig.
Jack was echt de eerste, daarna zien we het wel... Voorlopig is 'ie nog niet weg... ;D
Volvoloos....

elianmars

Even voor de duidelijkheid, de interieurfoto's zijn toch van de nieuwe caravan?

BBS

Citaat van: elianmars op 08-08-2011 19:35:38
Even voor de duidelijkheid, de interieurfoto's zijn toch van de nieuwe caravan?

;)
Ja dat klopt.
Foto's van het oude interieur zal ik vanavond even maken en hier posten...
Volvoloos....

UserID6342

Hoop echt dat Jack 'm komt ophalen.  Ik had zoiets van: als tie in de weg staat haal ik 'm wel op, heb nog wel ergens een hok vrij waar tie in kan ;D

grijzev70tdi

Denk als hij hoer komt dat ie op de zwarte cross terecht komt.  ;D ;DMaar er is nog een andere caravan in de race dus.  ;D ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

BBS

Van de hut die straks vrij komt zijn dit de foto's van het interieur:

Deze is dus wel af te halen. Ik heb er enige accessoires bij die overgenomen kunnen worden...

TeeVee hoek. Staat nu een flatscreen met digitenne. (antenne op het dak)


Uitzicht van de slaapruimte met het vaste bed: (matras en latten gaan over naar de nieuwe caravan)


Rondzit aan het eind van de caravan:


Foto van de buitenkant komt morgen als het droog is... ;D
Volvoloos....

BBS

Voorlopig is de "oude caravan" gereserverd voor Jack V....
Volvoloos....

BBS

Vandaag even wezen shoppen in Steenwijk. Even lekker met de vrouw en mijn moeder over de steenwijker markt banjeren.
Met een stapel boeken en een rubber in de hand weer naar de wagen getogen en dan bij de C1000 en Aldi de wekelijkse boodschappen ophalen.

Nu had ik al langere tijd een setje dakdragers op mijn verlanglijstje staan die passen tussen de dakrailings in. Nu zijn de railings op het breedste stuk bijna 120cm breed, om precies te zijn 119 cm. De meeste dakdragers zijn maar 120cm breed dus dat gaat never nooit niet passen. >:( De dakdragers van de Aldi zijn 129cm. breed en max breedte van de dakrailing mag 125cm zijn. Je raad het dus al... Wij met een setje dakrailings onder de arm extra weer naar buiten :eusa_dance:

Voor wie ze nog nodig heeft moet snel zijn, er liggen er nu nog 3 en ze zijn afgeprijsd van €59,99 naar €39,99 :eusa_dance: Het regent hier Belt-Schutsloot maar zodra het droog is zet ik ze erop en zal ik een foto maken.
Kennissen van ons zijn met een sleurhut naar Oostenrijk en moesten dakdragers hebben. Ze hebben die dingen gekocht via de dealer en moesten ruim €190 af tikken :eusa_sick: Dus, wie ze hebben moet, moet in dit geval snel naar de Aldi in Steenwijk...(of kijken in de plaatselijke Aldi...) ;)
Volvoloos....

Hans Duiven

Citaat van: BBS op 09-08-2011 15:38:13
Voorlopig is de "oude caravan" gereserverd voor Jack V....

Mmm, nu ik hem zie had ik wel willen ruilen met een setje Meteor velgen  ;D