[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Demon

Jullie moeten Bert-Jan niet zo pesten, hij heeft al genoeg moeite ermee dat zijn geliefde (roffel) door anderen onder handen wordt genomen  ::).

:angel:Als er nog wat onderdelen overblijven PB me dan even :eusa_whistle:

Groet,
The Demon.

Jack v

Citaat van: The Demon op 22-08-2011 23:06:39
Jullie moeten Bert-Jan niet zo pesten, hij heeft al genoeg moeite ermee dat zijn geliefde (roffel) door anderen onder handen wordt genomen  ::).

:angel:Als er nog wat onderdelen overblijven PB me dan even :eusa_whistle:

Groet,
The Demon.
Die is in goeie handen Walter ;)





























































om gesloopt te worden :evil:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS



Gelukkig heb ik een getuige ;D

Eens even kijken, ik heb ook wel wat moois en bruikbaars gezien in Nijeveen en in Bûtepos staat ook wel het een en ander.
Misschien moet ik maar eens even de uitschuifbare dieplader met kraan van de zaak achter de vrachtwagen hangen, en eens even wat "compensatie" gaan halen...

2/3 autos, een ballenjeuker, sleurhut... hmmm genoeg om te slopen of te verpatsen ;D ;D



Iemand nog meer onderdelen nodig ??? ;D
Volvoloos....

daytonawim

#558
voor een Sedan :

Trekhaak, verlagingsveren, 5 gaats wielnaven met mooie velgen, een VPB voor, gepolijstspruitstuk

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

BBS

Citaat van: daytonawim op 23-08-2011 06:34:51
voor een Sedan :

Trekhaak, verlagingsveren, 5 gaats wielnaven met mooie velgen, een VPB voor, gepolijstspruitstuk

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Geen probleem :eusa_shhh:
Ik weet nog wel ergens een NBP te staan die volgens mij voldoet aan jouw wensen :evil: ;D

Kan wel aan de wielkasten optillen, beschadigen de velgen ook niet...
Wie moet er nog meer wat hebben? :eusa_angel: Ik weet namelijk ook nog wel een 427 TDI te staan. Er zitten wel mooi gepoetste imi Pegs onder...

De trailer kan uitgeschoven worden tot max 23 meter, er kan nog wel wat bij :evil:


;D ;D
Volvoloos....

Hans Duiven

Citaat van: BBS op 23-08-2011 07:41:20
Citaat van: daytonawim op 23-08-2011 06:34:51
voor een Sedan :

Trekhaak, verlagingsveren, 5 gaats wielnaven met mooie velgen, een VPB voor, gepolijstspruitstuk

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Geen probleem :eusa_shhh:
Ik weet nog wel ergens een NBP te staan die volgens mij voldoet aan jouw wensen :evil: ;D

Kan wel aan de wielkasten optillen, beschadigen de velgen ook niet...
Wie moet er nog meer wat hebben? :eusa_angel: Ik weet namelijk ook nog wel een 427 TDI te staan. Er zitten wel mooi gepoetste imi Pegs onder...

De trailer kan uitgeschoven worden tot max 23 meter, er kan nog wel wat bij :evil:


;D ;D

Zoek nog ff naar een 13 G turbo, want volgens mij heb ik die vanavond opgeblazen toen ik naar Brouwer reed voor je onderdelen.
Mozes! Wat een blauwe rookpluimen bij het gas voluit en stotterend optrekken.  :eusa_whistle:

BBS

Dat pluimen heeft zeer waarschijnlijk te maken met de carterventilatie. Want het pluimen doet hij ook maar sinds kort.
En een nieuwe turbo ga ik voorlopig niet zoeken. Laat maar kapot lopen. ;) Dan betaald de ANWB auto Asisst de eerste 1000 euro aan reparaties. ;D

Het stotteren komt door de verdeler en rotor. Vooral de verdeler is redelijk ingesleten. Maar die ligt al bij mij thuis en zal ik er binnenkort op zetten.
Maaeuhhh jij hebt laatst ook in mijn wagen gereden, en toen was er niks aan de hand. Het stotteren heeft hij bij mij ook nog niet eerder gedaan.
Maar ja, ik kom Hoogeveen ook bijna niet uit :(
Volvoloos....

Jack v

Citaat van: BBS op 24-08-2011 07:03:42
Dat pluimen heeft zeer waarschijnlijk te maken met de carterventilatie. Want het pluimen doet hij ook maar sinds kort.
En een nieuwe turbo ga ik voorlopig niet zoeken. Laat maar kapot lopen. ;) Dan betaald de ANWB auto Asisst de eerste 1000 euro aan reparaties. ;D

Het stotteren komt door de verdeler en rotor. Vooral de verdeler is redelijk ingesleten. Maar die ligt al bij mij thuis en zal ik er binnenkort op zetten.
Maaeuhhh jij hebt laatst ook in mijn wagen gereden, en toen was er niks aan de hand. Het stotteren heeft hij bij mij ook nog niet eerder gedaan.
Maar ja, ik kom Hoogeveen ook bijna niet uit :(
Had die er nou gelijk bij gedaan!!!
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim

Zal wel effe kijken of ik hier nog een redelijke verdeler met rotor heb slingeren.


daytonawim


The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

BBS

 :eusa_naughty: :eusa_naughty: ik ben toch een beetje zuining op de wagen. En een T5 turbo gaat mijn blok on no-time naar zijn gallemiezen....
Volvoloos....

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Volvoboy

Nou, ik heb wel eens gehoord dat er nog wel eens wat stuk wil gaan aan een 2.5T...  :eusa_whistle: (T5 TURBO EROP!!  ;D )
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

The Demon

Nee hoor Bert-Jan, daar kan die bolide van jou echt wel tegen.
Jouw rijstijl echter................. :eusa_think: maar ja daarom rij je ook bij Otten  ;D

Groet,
The Demon.