[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

The Demon

Ziet er strak uit Bert-Jan  :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

BBS

Zo, even een update van de roffel...

Die staat nu bij Dirk voor de brandstoftoeslag lekkage waar al ruim 3/4 jaar mee te kampen heeft.
Hopelijk komt er straks een hernieuwde roffel voor terug....
Want tegelijkertijd wordt ook de ontsteking vervangen en wat ander "klein werk" ahum....
Volvoloos....

UserID6342

Gaat goedkomen Bert-Jan, ik hou je wel op de hoogte.  Doe me ff je mobiele nummer per PB als je wilt, is iets makkelijker.

BBS

Volvoloos....

UserID6342

Citaat van: BBS op 06-10-2012 21:01:33
Staat ook in mijn profiel... :eusa_whistle:
Je hebt gelijk, niet eerder gezien maar wel gelijk opgeslagen.

BBS

Citaat van: Dirk342 op 06-10-2012 21:03:53
Citaat van: BBS op 06-10-2012 21:01:33
Staat ook in mijn profiel... :eusa_whistle:
Je hebt gelijk, niet eerder gezien maar wel gelijk opgeslagen.
Trouwens Dirk, nog bedankt dat je ons even naar het station gebracht hebt ;) :D
Volvoloos....

BBS

Vandaag een SMS van Dirk gehad. :-\

Dirk is met de roffel bij Volvo Rutten geweest en de boel is bekeken. Het blijkt toch wel een zadeltank te zijn :eusa_wall: en de lekkage blijkt toch van de bovenkant van de tank af te komen. Alleen kun je er nergens bij komen.
De enige remedie om de lekkage te verhelpen: achterbrug eraf, cardanas eronder weg, knalpot eronder weg halen en dan de tank laten zakken. Pas dan kun je zien waar de lekkage zit en hoe te verhelpen.

Kortom 't is weer mooi köt allemaal, en het kost weer een hoop tijd en gedoe om het klaar te krijgen. :evil: :evil:

Edit: tikfout.
Volvoloos....

The Demon

Die cardanas kan je er dan gelijk achter weg laten, scheelt weer een reparatie aan een Haldex koppeling (of hoe dat ding ook heet)  :evil:

Bij Dirk is hij in goede handen, dat komt wel goed Bert-Jan.

Groet,
The Demon.

Hans Duiven

Citaat van: BBS op 09-10-2012 19:16:40
Vandaag een SMS van Dirk gehad. :-\

Dirk is met de roffel bij Volvo Rutten geweest en de boel is bekeken. Het blijkt tch wel een zadeltank te zijn :eusa_wall: en de lekkage blijkt toch van de bovenkant van de tank af te komen. Alleen kun je er nergens bij komen.
De enige remedie om de lekkage te verhelpen: achterbrug eraf, cardanas eronder weg, knalpot eronder weg halen en dan de tank laten zakken. Pas dan kun je zien waar de lekkage zit en hoe te verhelpen.

Kortom 't is weer mooi köt allemaal, en het kost weer een hoop tijd en gedoe om het klaar te krijgen. :evil: :evil:

Dat zijn mindere berichten Bert Jan.

BBS

Als de haldex koppeling of whatever de geest gaat geven haal ik de cardanas er dan wel onderuit. Vooralsnog werkt het nog goed en blijft 'ie zitten. :evil:
Mocht het ding toch naar zijn eeuwige "haldex koppeling jachtvelden" gaan trommel ik de ANWB wel op. :eusa_whistle: Krijgen die lui de eerste 1000 aan rekeningen op hun bordje/tafel/bureau. :evil:

Wat er aan hoort te zitten blijft eraan zitten. ;D
Maar de naam AWD doet zijn eigen naam wel eer aan. ::) Al Weer Donderen :evil: :eusa_wall:

Uiteindelijk komt het ook wel goed, hij is inderdaad in goede handen. Zal wel een klein lullig dingetje zijn, een stukkie slang of de rubberen dop van de pomp ::)
Volvoloos....

The Demon

Als ik morgen de gelegenheid heb ga ik wel even bij Dirk kijken of er nog wat onderdelen overblijven  :evil:
Ik heb nog een paar dingetjes voor Olijfje nodig voor weinig/niks.

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 09-10-2012 19:31:07
Als ik morgen de gelegenheid heb ga ik wel even bij Dirk kijken of er nog wat onderdelen overblijven  :evil:
Ik heb nog een paar dingetjes voor Olijfje nodig voor weinig/niks.

Groet,
The Demon.

Pas maar op :evil: Ik zit morgen daar bij jou in buurt ;D

En anders ga ik met de semi dieplader met kraan eerst naar Nieuw Vennep en dan door naar Haarlem en zet ik alles op transport :evil:
Volvoloos....

The Demon

Hahahahaha, en jij denkt dat je hier de straat in komt met een semi dieplader  :eusa_naughty: :eusa_wall:
Je weet trouwens wel dat ik een waakkat en een beveiligingskonijn heb hier?

Groet,
The Demon.

P.S. Franz Joseph heb ik ook al een aantal keer gesignaleerd hier dus...............................................

BBS

Citaat van: The Demon op 09-10-2012 19:37:40
Hahahahaha, en jij denkt dat je hier de straat in komt met een semi dieplader  :eusa_naughty: :eusa_wall:
Je weet trouwens wel dat ik een waakkat en een beveiligingskonijn heb hier?

Groet,
The Demon.

P.S. Franz Joseph heb ik ook al een aantal keer gesignaleerd hier dus...............................................

Kattenknabbels en een bos worstels liggen standaard in de auto....

Die bos wortels is handig, er wordt tegenwoordig van alles op het forum aangeboden voor een knaak en een bos wortels... ;D


Die dieplader koppel ik wel af, en met losse trekker kom ik wel bij jou -heb je zelf gezegd- en met behulp van de trekstang trek ik doperwt naar de dieplader toe :evil:
Volvoloos....

The Demon

Vergeet je dan niet iets in het beveiligingssysteem?

























































Tijgerin Thea is een hele kwaaie hoor!

Groet,
The Demon.