[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

BBS

En dan vergeet ik er nabij zetten dat mijn schoonzus  gediagnoseerd is met het http://nl.wikipedia.org/wiki/Moyamoya-syndroom.
Volvoloos....

BBS

Zie ook: Waar zet jij je roffel neer met oud- en nieuwjaars nacht?

Het stond al langer op mijn wensenlijst om mijn wagen dan toch eindelijk eens in de garage te kunnen parkeren. Echter, de garage stond nog redelijk vol met van alles en nog wat rommel. Dus.... dikke jas aan, sjaal om de nek en samen met Jennie gaan rommelen. Er staan nu o.a. een tafeltje, een desktop PC en wat andere (bruikbare) spullen tussen. Op 5 Januari ff een aanhangertje regelen en de spullen naar de stort brengen. Zal morgen nog even een fotootje maken, maocht er nog belangstelling voor zijn, kun je het voor nop ophalen.
Nog eenmaal de foto van de roffel, die net 1x door de w(kr)asstraat is geweest...



Het plan is en blijft ook dat de roffel in de garage blijft staan, de scooter (plof) blijft maar lekker buiten... ;)
Volvoloos....

The Demon

Ikkie is een beetje jaloers (klein beetje maar hoor)  ::)

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 29-12-2012 19:18:10
Ikkie is een beetje jaloers (klein beetje maar hoor)  ::)

Groet,
The Demon.

Jennie: hahahahahaa  ;D ;D
Volvoloos....

The Demon

Als jullie in het Haarlemse zijn gaan die dames maar lekker de stad in en kunnen wij de boel even uitruimen misschien?

Groet,
The Demon.

BBS

Wou je Olijfje ook in de garage hebben dan?

Is te regelen, donderen we gewoon de inhoud van de garage op straat ;D
Volvoloos....

Douwe

Citaat van: BBS op 29-12-2012 20:08:50
Wou je Olijfje ook in de garage hebben dan?

Is te regelen, donderen we gewoon de inhoud van de garage op straat ;D

Dan heeft Walter er nog niets aan,dan staat die Olijf in de garage en de inhoud van de garage ervoor.Dan moet Walter dus eerst weer de inhoud van de garage opruimen voordat hij dat groene mormel in of uit de garage kan rijden(en het zou jammer zijn als hij mijn velgen beschadigd) :eusa_whistle:.
Rolhoes al geinstaleerd?
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

The Demon

Citaat van: BBS op 29-12-2012 20:08:50
Wou je Olijfje ook in de garage hebben dan?
Is wel lekker sleutelen in plaats van op straat.
Citaat van: BBS op 29-12-2012 20:08:50
Is te regelen, donderen we gewoon de inhoud van de garage op straat ;D
Dat zal niet in dank worden afgenomen door de buren, en als mijn gereedschap op straat ligt wordt dat sleutelen weer nix, toch maar een tussen oplossing zoeken denk ik.

Citaat van: Douwe op 29-12-2012 20:52:04
Dan heeft Walter er nog niets aan,dan staat die Olijf in de garage en de inhoud van de garage ervoor.Dan moet Walter dus eerst weer de inhoud van de garage opruimen voordat hij dat groene mormel in of uit de garage kan rijden(en het zou jammer zijn als hij mijn velgen beschadigd) :eusa_whistle:.
Dat hok van jou is net zo groen en Olijfje is zeker geen mormel  >:(
En die velgen zijn beveiligd tegen gebruik door Douwe's en andere buitenaardse wezens  :evil:

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 29-12-2012 21:10:15
Dat zal niet in dank worden afgenomen door de buren, en als mijn gereedschap op straat ligt wordt dat sleutelen weer nix, toch maar een tussen oplossing zoeken denk ik.

Groet,
The Demon.

Op www.bouwbakkie.nl hebben ze containers voor weinig. Van heul klein tot heul groot ;)
Alles uitsorteren en wat je meer dan 3 maand geleden niet gebruikt hebt kun je in het definitief groot archief kieperen. Voordat de dames weerkomen die bak ophalen en vóila olijfje kan binnen staan en Walter kan droog sleutelen :D

Groet,

ik.
Volvoloos....

BBS

Citaat van: Douwe op 29-12-2012 20:52:04

Rolhoes al geinstaleerd?
Yep zelfde dag nog. Staat weer heul netjes en scheelt toch een hoop kou wat via de achterkant binnen komt ;)
Volvoloos....

arjen850

Heb nog spulletjes voor u, moet er al bijna naast slapen ;D

BBS

Eenmalige aanbieding!

Gratis en geheel voor nop af te halen:



Een stapel van circa 140 grijze 30x30 beton tegels. Liggen naast het huis waar je met een aanhanger vlak naast kunt parkeren.
Waarschijnlijk komt er nog een stapel stenen vrij tussen nu een de zomervakantie.
Volgende week gaat de partij op MP maar dan staat de sleurhut ernaast wegens reparaties.

Om eigenaar te worden van de stapel tegels is een PB voldoende ;) ;D
Volvoloos....

BBS

Vanmiddag een dag gehad die we bij mijn broer en peetkind hebben doorgebracht. We hadden er ook enorm veel zin in :eusa_dance:

Daar we het zelf erg druk hebben, en zij ook hadden we afgesproken om vandaag naar mijn broer te gaan.
Ook om een beetje tijd met elkaar door te brengen aangezien wij de peetouders zijn van Noah. Noah is ons peetkind en nu 3 maand oud.
En zo waar, Noah voelde zich goed en had ineens zin om zich zonder hulp van wie dan ook om te draaien van de rug op de buik.

Als de wiedeweerga een telefoon gepakt en een crappy foto gemaakt, maar deze gebeurtenis is wel leuk:



Wij vinden het een erg mooie foto, mede omdat Noah toch redelijk ondeugend uit z'n pret oogjes kijkt...

Volvoloos....

BBS

#1063
Ein-de-lijk eens een nuttige update van mijn blogje. ;) ;D

Vandaag voor het eerst sinds mááánden zelf weer eens lekker wezen fröbelen aan AWD.

Schopplaaten aan beide kanten hingen aan de achterzijde uit de bevestiging. Met als gevolg rammelen en kraken. Hopen dat wat dat betreft het verholpen is.
Verder nog even diverse instapverlichting voorzien van nieuwe en verse lampjes. Ook het bedieningspaneel bij de binnenspiegel vervangen voor een exemplaar wat ik al meer dan een jaar in huis heb. :eusa_doh: Het paneeltje wat eraf kwam was geheel beige en is nu vervangen voor een beige exemplaar met zwarte verlichte knoppen. Alleen nog een extra kabeltje leggen omdat de lampen ook uit moeten kunnen. :eusa_whistle:

Vandaag ook even de dempers van de achterklep vervangen want die gene die er nu nog aan zaten waren erg slecht, zelfs zo slecht dat bij de eerste de beste nachtvorst de klep op mijn knar donderde. :eusa_wall: Ook die nieuwe/andere dempers lagen intussen al meer dan een jaar in de schuur te wachten op montage.
Verder nog even de huulbezem (stofzuiger ;)) door de auto gehaald zodat die ook weer fris en fruitig is.

Na gedane zaken de wagen weer omgedraaid en in de garage gezet :eusa_dance:

Daarna nog even van de rooie E10 de ruitenwissersproeiervloeistof (4x woordwaarde ;D) bijgevuld, oliepeil bekeken, remvloeistof gecontroleerd en een lampje van het stadslicht vervangen.
Voor de rest valt daar weinig aan te doen :) Ondanks zijn leeftijd van 20 jaar "doet dat ding het gewoon altijd"


Edit: toevoeging.
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 12-01-2013 16:36:27
Ein-de-lijk eens een nuttige update van mijn blogje. ;) ;D

Vandaag voor het eerst sinds mááánden zelf weer eens lekker wezen fröbelen aan AWD.

Schopplaaten aan beide kanten hingen aan de achterzijde uit de bevestiging. Met als gevolg rammelen en kraken. Hopen dat wat dat betreft het verholpen is.
Verder nog even diverse instapverlichting voorzien van nieuwe en verse lampjes. Ook het bedieningspaneel bij de binnenspiegel vervangen voor een exemplaar wat ik al meer dan een jaar in huis heb. :eusa_doh: Het paneeltje wat eraf kwam was geheel beige en is nu vervangen voor een beige exemplaar met zwarte verlichte knoppen. Alleen nog een extra kabeltje leggen omdat de lampen ook uit moeten kunnen. :eusa_whistle:

Vandaag ook even de dempers van de achterklep vervangen want die gene die er nu nog aan zaten waren erg slecht, zelfs zo slecht dat bij de eerste de beste nachtvorst de klep op mijn knar donderde. :eusa_wall: Ook die nieuwe/andere dempers lagen intussen al meer dan een jaar in de schuur te wachten op montage.
Verder nog even de huulbezem (stofzuiger ;)) door de auto gehaald zodat die ook weer fris en fruitig is.

Na gedane zaken de wagen weer omgedraaid en in de garage gezet :eusa_dance:

Daarna nog even van de rooie E10 de ruitenwissersproeiervloeistof (4x woordwaarde ;D) bijgevuld, oliepeil bekeken, remvloeistof gecontroleerd en een lampje van het stadslicht vervangen.
Voor de rest valt daar weinig aan te doen :) Ondanks zijn leeftijd van 20 jaar "doet dat ding het gewoon altijd"


Edit: toevoeging.
Die knar van jou kan er alleen maar beter op worden  ;D :evil:

Staat hij nu op zijn wielen of op het dak in de garage?  ;D

Maar even serieus, je hebt eindelijk eens de handen uit de mouwen gestoken  :eusa_clap: als ik iets nieuws koop voor Olijfje zit het er vaak dezelfde dag of de volgende dag al op hoor, gewoon omdat ik het niet kan laten om te fröbelen aan Olijfje.

Blijkbaar heeft de opmerking van mij afgelopen woensdag vruchten afgeworpen bij Jennie, je mag/moet zelf klussen aan de auto zodat je geld bespaard en dan kan zij lekker shoppen  ;D

Groet,
The Demon.