[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars


UserID6342


cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Citaat van: kulk op 07-01-2014 08:36:48
Netjes hoor! Scheelt je toch een duizend euro minimaal in vergelijking met een nieuwe  :eusa_clap:



In mijn geval scheelt het "maar" 650 euro met de nieuwe installatie, daar heb je geen rompslomp van, 2 jaar garantie en enkel nieuwe componenten.

Of je dat het waard vind moet iedereen zelf weten natuurlijk, veel LPG plezier!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

henry classic v70

volgens mij was die install. van Stefan ook nog niet zo oud..
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT


StefanCJ


rogerV701998

Citaat van: NinaPaul op 07-01-2014 14:00:14
Citaat van: kulk op 07-01-2014 08:36:48
Netjes hoor! Scheelt je toch een duizend euro minimaal in vergelijking met een nieuwe  :eusa_clap:



In mijn geval scheelt het "maar" 650 euro met de nieuwe installatie, daar heb je geen rompslomp van, 2 jaar garantie en enkel nieuwe componenten.

Of je dat het waard vind moet iedereen zelf weten natuurlijk, veel LPG plezier!

Inderdaad. En nu kilometers maken om je rendement te halen.

BBS

Citaat van: rogerV701998 op 07-01-2014 17:51:42
Citaat van: NinaPaul op 07-01-2014 14:00:14
Citaat van: kulk op 07-01-2014 08:36:48
Netjes hoor! Scheelt je toch een duizend euro minimaal in vergelijking met een nieuwe  :eusa_clap:



In mijn geval scheelt het "maar" 650 euro met de nieuwe installatie, daar heb je geen rompslomp van, 2 jaar garantie en enkel nieuwe componenten.

Of je dat het waard vind moet iedereen zelf weten natuurlijk, veel LPG plezier!

Inderdaad. En nu kilometers maken om je rendement te halen.

Zoals ik het wilde bij de gasinstallatie kostte deze €2750. ::)
Dus het scheelt bij mij bijna 1400 euro... Das toch een hoop geld waar je een boel andere dingen van kunt doen...
Volvoloos....

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

BBS

En weer over tot de orde van de dag:

Ook vandaag weer bezig geweest met de campinplaats. Al een mooi groot deel van de tegels eruit gehaald en op een stapel gezet. :o



De stapel lijkt groot, maar als je kijkt naar de plaats liggen er nog veeeeeeeel meer :-\



De eerste 35m2 gaan er nu uit, en dan kan er nog deze week begonnen worden om er 5m3 zand op gegooit worden...
De overige 24m2 komen daarna aan de beurt.
Morgen nog wel even de overige tegels (50x50cm) eruit halen, trapje + dak afbreken...
Van het weekend dan de riolering voor het hemelwater in de grond spitten en aansluiten....

Owh ja, de caravan is ook niet een beetje leeg ::)





Morgen weer verder..... ;D
Volvoloos....

BBS

Zo dan, en een kort verslagje van dag 2 op de camping met het veranderen verwoesten van de plaats ;)

Het dakje van de trap boven de deur verwijderd:

Tevens is te zien dat het restant van de andere 50x50 tegels verwijderd zijn.

Klein beetje zand laten komen vandaag ::)







Is circa 6 kuub wat op het bestaande zand gebracht moet worden zodat het terras gemiddeld 12,5 centimeter hoger komt liggen.
Tevens een klein geultje gegraven zodat het overtollige water de riolering in kan lopen en het oppervlak iets droger kan worden...



Binnenkort meer...
Volvoloos....

vincen tdi

Klein tipje mijnerzijds.
Als ik zo naar dat zandbed kijk is het al vrij vochtig, dan kun je beter een lichte benzineplaat gebruiken dan een dikke diesel (die trekt alleen maar het water omhoog ) en het zand gelijk aftrillen zodra het gevlakt is. ;)
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

BBS

Thanks ;) Maar die dikke diesel trilplaat is de enige die ze daar hebben... ::)
En anders moet ik er apart 1 huren en die kant opslepen.... En aangezien ik niet met de auto het terrein op kan :eusa_doh:
Volvoloos....

BBS

Vandaag maar weer eens bezig geweest op de camping, een groot deel van de 5m3 zand op zijn definitieve plaats leggen...



Bult zand wordt al een stuk minder




Terras wordt al mooi stuk hoger



Nu van de andere kant gezien.
We komen nu wel "iets" hoger te liggen dan de weg, maar dat scheelt dan weer dat we geen natte voeten meer krijgen. ;)
Morgen de rioleringsbuizen de grond in werken en de HWA putjes op hoogte leggen.
Doordat het zand wel erg nat is gaan we morgen met z'n flink stampen op het zand zodat we het aan het eind van de dag kunnen afrijden.
Dan volgende week de tegels weer op hun plek :D
Volvoloos....