[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

knoertS70

Oh nee, ik onderschat het zeker niet. Ik vind alleen maar dat je na al die tijd mag verwachten dat je een werkende auto terug krijgt. En trouwens, Dirk en ik zijn over het algemeen on speaking terms. Het is dan ook niet persoonlijk bedoeld.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Eric850R

Citaat van: knoertS70 op 15-11-2015 19:28:17
Het is dan ook niet persoonlijk bedoeld.
Dat is omdat ze er met zijn 4-en aan gewerkt hebben?

Hans Duiven

BJ zal wel geïnformeerd zijn over de tijdsduur.

Onder andere het feit dat Dirk bijna dood was, maar redelijkerwijs goed herstelt maakt
ook dat het wat langer duurt. Ik dacht dat je dat wel had begrepen.




knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Piet

Je mag verwachten dat,....verlangen dat.... je hebt recht op dat.....  eisen dat..... etc
Trend van deze tijd wel.

Gewoon een uitgebreide en ingewikkelde klus beginnen en tot een goed einde brengen in de tijd die dat nou eenmaal  gewoon neemt inclusief foutzoeken, tegenslagen  en oplossen e.d. kan kennelijk niet meer.
Nee.... je mag verlangen dat je van tevoren kunt eisen dat de klus binnen een afgegrensde tijd af moet zijn, want daar heb je recht op omdat je dat mag verwachten....

Sorry hoor... maar wat een gezeik ... die mannen doen harstikke hun best om het voor elkaar te krijgen.



knoertS70

Piet jongen, begrijpend lezen is blijkbaar lastig. Ik heb het niet over de tijd die het gekost heeft. Dat zal ongetwijfeld zo afgesproken zijn. Wat mij verbaasd is dat je na al die tijd jubelend in een auto zit die gewoon nog niet klaar is. Kom op zeg, je mag toch op z´n minst verwachten dat de ruitenwissers werken? Maar goed, het zal me eigenlijk een worst zijn.

Edit: dat is dus niet tot een goed einde brengen.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

henry classic v70

Citaat van: knoertS70 op 15-11-2015 19:51:15
Piet jongen, begrijpend lezen is blijkbaar lastig. Ik heb het niet over de tijd die het gekost heeft. Dat zal ongetwijfeld zo afgesproken zijn. Wat mij verbaasd is dat je na al die tijd jubelend in een auto zit die gewoon nog niet klaar is. Kom op zeg, je mag toch op z´n minst verwachten dat de ruitenwissers werken? Maar goed, het zal me eigenlijk een worst zijn.

Edit: dat is dus niet tot een goed einde brengen.


Waarom reageer je dan, als je al zoiets neerzet mag er worden verwacht dat je op z'n minst goed ingelezen bent wat niet het geval is!
Dat Dirk 1½ mnd geleden een ongeval heeft gehad waarbij hij bijna het hoekje om was is je ook niet bekend...??

Slaat nergens op dus  :eusa_wall:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Piet

John jongen, begrijpbaar schrijven is blijkbaar ook lastig.
In al je posts hierover benadruk je dat hoe zo lang heeft geduurd, maar toch heb je niet over de tijd die het heeft gekost. Je mag verwachten dat na zo lang sleutelen de ruitenwissers het toch wel mogen doen zeg je. Dat het na zo'n ingewikkelde klus ff tegezit met de ruitenwissers mag niet, want de klus heeft al zo lang geduurd. Maar je hebt het desondanks niet over de tijd die de klus in beslag heeft genomen....

Hmmm, ik denk dat je dan toch gelijk hebt... ik ben inderdaad te dom dan om te begrijpen wat jij schrijft.
Maar dat zal mij verder eigenlijk ook worst zijn, ware het niet dat ik jouw opmerking buitengewoon lullig vind voor de klussers, ook al is het "niet persoonlijk bedoeld".

Je wist van tevoren dat als je met zo'n opmerking de knuppel in het hoenderhok gooit, je daar reacties op zou gaan krijgen .... toch?

arjen850

Citaat van: Hans Duiven op 15-11-2015 19:40:25
BJ zal wel geïnformeerd zijn over de tijdsduur.

Onder andere het feit dat Dirk bijna dood was, maar redelijkerwijs goed herstelt maakt
ook dat het wat langer duurt. Ik dacht dat je dat wel had begrepen.





Dankjewel Hans, want dit maakte idd dat we voor even andere dingen aan ons hoofd hadden. Niettemin heeft het lang geduurd, en zijn we blij dat BJ hier wel begrip voor op kan brengen.

UserID6342

@John, auto is opgehaald door BJ omdat hij de auto gewoon nodig heeft. Auto is voor de rest ook klaar, op een aantal electrische storingen na. Dit komt goed wanneer ik de auto weer een poosje hier kan hebben, heel simpel.

Overigens werken de voorruiten wissers gewoon, alleen niet zoals het hoort (op de een of andere manier zit de draad voor de 0-stand van de motor niet goed. Anders had de auto ook geen APK kunnen hebben, want dat is afgelopen week ook nog gedaan.

En ja, door mijn ongeluk heeft eea meer vertraging opgelopen als verwacht cq voorzien. Is zwaar kloten, maar is niet anders en niemand kan dit veranderen...

razorx

De drie heren hebben een heel lastige klus voltooid met een zeer nare tegenslag. Die eeuwig vreselijke niet kloppende Volvo bedrading maakt het ook niet makkelijker.
Was blij Dirk gisteren IRL (letterlijk!) te kunnen zien en heb bewondering voor zijn vechtlust en doorzettingvermogen.

@Bert-Jan: Ik raad je aan de LMM te vervangen. Tunen met brakke sensors is zinloos. Een goede gebruikte is ook prima.

Anyway: Complimenten voor het gedane werk!

Bouke

Ondanks genoeg ervaring van de klussers is het gewoon een uitdaging en dat kost tijd. En het is nou ook niet een doorsnee klus , dus dat je tegen zulke dingen aanloopt is niet gek toch.
Dat ga je pas snappen waneer je zelf meer gaat sleutlen denk ik.
Dus heren puik werk en die laatste haren strijken jullie wel glad  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

BBS

Citaat van: arjen850 op 15-11-2015 20:11:39
Citaat van: Hans Duiven op 15-11-2015 19:40:25
BJ zal wel geïnformeerd zijn over de tijdsduur.

Onder andere het feit dat Dirk bijna dood was, maar redelijkerwijs goed herstelt maakt
ook dat het wat langer duurt. Ik dacht dat je dat wel had begrepen.


Dankjewel Hans, want dit maakte idd dat we voor even andere dingen aan ons hoofd hadden. Niettemin heeft het lang geduurd, en zijn we blij dat BJ hier wel begrip voor op kan brengen.

Ik ben door de jongens zeer uitvoerig op de hoogte gehouden over het verloop van de werkzaamheden. Dat heb ik ook meerdere malen gezegd in het blog.
En ik heb de jongens nooit een strobreed in de weg gelegd wat bertreft de werkzaamheden. Maar er komt een keer een tijd dat ik de wagen gewoon écht nodig heb, en ga niet verklaren waarom.
Bij toeval kwamen we gisteren er achter dat de wissers niet geheel naar behoren wissen, maar ze werken en ik red mij er even mee.

En ja ik jubel over de auto, omdat het lang verwachte nu gekomen is en het mij méér dan kan bekoren :D :D

Ik verwacht zelf dat na half januari de wagen wel weer even in Nijmegen kan staan voor verder werk, maar dat ga ik met Dirk wel overleggen ;)

@Yits, ik ga gelijk op zoek ;)
Volvoloos....

Sbv

Zet er dan gelijk een nieuwe in. Ja kost misschien wat meer maar dan ben je echt de komende jaren klaar