[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: arjenT5R op 26-12-2017 22:21:44
Weet nou niemand wat er met die brommert is gebeurt?

Moet haast wel een kleinigheid zijn, stoter ofzo. Kantelende zuigers in rn blokken is heeel erg zeldzaam. Stootranden ontstaan niet ineens na een beetje meer druk. 1.6 bar met een 15g is sowieso recordwaardig.

BBS

Uit zeer betrouwbare bron, net na de zomer al bij de oud-ijzer boer afgeleverd :-\
Volvoloos....

arjenT5R

Citaat van: BBS op 26-12-2017 22:39:39
Uit zeer betrouwbare bron, net na de zomer al bij de oud-ijzer boer afgeleverd :-\

Ik geloof niet dat dirk een blok bij t oud ijzer gooit waarvan ie niet weet wat er stuk aan is.....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

NinaPaul

Die dikke kg prijs is toch wel van de rekening afgegaan he ;)
Maar het is idd een gemiste kans, misschien had je er in onderdelen wat meer aan verdient, geld heeft het genoeg gekost lijkt me.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Ik dacht t jij zegt t ennnnn ik ben gewoon erg benieuwd wat er nu precies stuk gegaan is. Waar die tik vandaan kwam.

-D©©©L-

Idd gemiste kans, zeker na zulke investeringen. Er zitten genoeg waarde dragende herbruikbare delen in een "kapot" blok.

BBS

Ik vind het geen gemiste kans. En wat nu -als dat blok er nog zou zijn- je er achter komt dat het met een fractie van de kosten van nu toch klaar had gekund?
Het is mij prima zo, alles weten maakt niet bepaald gelukkig.

Net zo goed dat je niet elke minuut moet factureren en niet elk onderdeeltje die vrij komt moet opeisen en ten gelde moet maken.
Als ik zo zie hoeveel tijd Dirk, Ronny, Jeff er aan besteed hebben dan is het goed. Sommige dingen moet je mooi zo laten zoals ze zijn. ;)
Ik heb de totaal rekening gehad en is gewoon zeer netjes te noemen! Goed de spaarrekening is leeg, maar dat wisten we.
En er is ook nog zoiets als "after sale" service. Bij een dergelijke dikke klus komt er altijd wel iets achter weg, dat voorkom je toch niet. En dan wordt het ook gewoon netjes opgelost. En dat is mij meer waard dan die paar tientjes aan oud ijzer prijs van dat oude blok!
Volvoloos....

Vulk

Daar zit wat in. Ignorance is a bliss!
Geen zorgen en karren maar!

arjenT5R

Ignorance is bliss :D

edit:

Gas op die lolly nou dan, tunings spul halen in hedel  ;D

BBS

Kump wel goed, zit nog ff te kijken wanneer ik dat ding kan ga halen...
Vandaag lukt niet en morgen en overmorgen is ff afwachten wat er gebeurd. (Werken of vrij.)
Zaterdag ff naar DLD, en dan is het jaar om.....
Volvoloos....

V70geRwin

Citaat van: BBS op 27-12-2017 08:00:20

Het is mij prima zo, alles weten maakt niet bepaald gelukkig.

Heerlijk Bertjan, wens je veel plezier toe van je nieuwe blok  :eusa_clap:

arjenT5R

UserID25761

Citaat van: arjenT5R op 28-12-2017 11:45:27
http://www.nhnieuws.nl/nieuws/217389/Vrachtwagen-rijdt-kerstversiering-Purmerendse-binnenstad-aan-gort

Ohjee hoop niet dat jij dit bent?

Anders misschien wel toe aan welverdiende vakantie?

zoom maar in op de foto! dan zie je duidelijk een bordje Jennie achter het raam.
Dussssss      ;)

NinaPaul

Is gewoon verzekeringswerk, de gemeente heeft vast geen hoogtebordjes geplaatst (verplicht).

Leuk is wat anders natuurlijk.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piet

sh.it happens... all the time