Vreemd achterklep slot

Gestart door sjarrel2, 05-02-2011 13:49:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjarrel2

All,

Mijn achterklepslot gaat niet meer mee (open en dicht) op de ab. Nu heb ik hier op het forum al meer over gelezen, maar het lijkt bij mij net iets anders. Het slot doet niet mee wanneer de klep in gesloten stand is. Wanneer de klep echter bijna horizontaal open staat, werkt het slot perfect op de AB.
Nu heb ik zelf de bekleding even los gehad en het slot bekeken, connector zit goed. Maar omdat het 'omslagpunt'  dus tijdens het openen zit, ook even de kabelboom linksbovenin bekeken (tip Thuur). Nu zie ik (met het kapje eraf) dit:


Klopt het dat hier zwarte tape omheen zit? Ik zie ook een kleine vernauwing (iets boven het bobbeltje). Voordat ik de tape ga lossnijden om te kijken of hieronder misschien iets mis zit, wil ik graag eerst weten of hier uberhaupt tape hoort te zitten, of dat hier misschien eerder aan geknutseld is.
Misschien iemand een ander idee???

Gr,
Kees

P.S. De achterruit verwarming werkt trouwens ook niet. Niet getest of deze wel werkt met de klep half open (te lkker weer  8))


Edit: Het slot werkt ook goed met de sleutel overigens.

blauweroffel

Zo ziet het er bij mij uit, ook met tape, maar ook nog met een kunstof buis.


Het lijkt mij dat er bij jou al een aan is geknutseld
Overigens werkt mijn slot  vdachterklep ook niet meer mee metde AB, maar doe je de auto metde schterklep op slot, dan werken wel alle andere sloten mee.

BR

martinint

Ik heb hetzelfde probleem gehad, het slot er TIG keer uitgehaald, draden nagekeken, nope.
Toen er een jochie per ongeluk een steen door mijn achterruit had gegooid, bij Hunter een nwe klep met raam en slot gehaald, probleem opgelost.

Ik gok dus op het slot, schijnt meer voor te komen.

Gr Martin

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

sjarrel2

Hmm, kan het dus allicht eens openmaken...thnx!