How To: Comfortmodule 1-2-3 knipperlicht

Gestart door spijky, 05-02-2011 17:45:42

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Ik heb de mijne besteld in Drachten.....ze moeten hem bestellen bij de importeur......die heeft nog 3 stuks.....zoals al verteld werd een paar posts geleden.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

RoV70

Haha zojuist het onderdeel besteld bij Wittebrug Delft. Zegt deze man oh u bent al de tweede vandaag, zeker voor een Volvo, dit onderdeel wordt ineens veel verkocht.

petrolhead

net bericht van VAG ontvangen dat het pakketje per TNT post is verzonden .

Jaco S

Hij zit er in.....En het werkt prima!!moest een snelweg ritje doen, en het is best lekker moet ik zeggen.

spijky

Citaat van: RoV70 op 08-02-2011 13:52:47
Haha zojuist het onderdeel besteld bij Wittebrug Delft. Zegt deze man oh u bent al de tweede vandaag, zeker voor een Volvo, dit onderdeel wordt ineens veel verkocht.

Toch prachtig wat een How To soms niet allemaal teweeg kan brengen.  8)
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

The Demon

Morgen maar eens kijken on Martin Schilder in Haarlem er ook 1 heeft liggen voor mij.

Groet,
The Demon.

petrolhead

Citaat van: spijky op 08-02-2011 20:59:00
Citaat van: RoV70 op 08-02-2011 13:52:47

Toch prachtig wat een How To soms niet allemaal teweeg kan brengen.  8)

Mooi he! Als dat de prijs maar niet opdrijft. :eusa_whistle:

maruska

PON heeft er nog maar een paar (2), en voorlopig geen extra productie.. Ik begreep dat ze nu in Duitsland gaan kijken naar de magazijnvoorraad daar ;D

@RoV70, jij woont dus ook in het knusse delft ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hiker

Ik hoop maar dat ze er eentje in drachten weten te krijgen, na al deze bestellingen...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

spijky

ik zal morgen eens kijken naar de losse artikelnummers. Vandaag Eigenlijk, het is al weer 12 geweest.
My Bricksquad:

spijky

Ik heb er een wijziging in aangebracht wegens het opraken van de setjes.
Zie hiervoor het eerste bericht Zwart gedrukt!!

Het kan ook met de "A" 16 stuks bij de importeur op voorraad of het losse relais
Voor hulp met aansluitingen even pb sturen
My Bricksquad:

RoV70

Citaat van: maruska op 08-02-2011 23:37:02
PON heeft er nog maar een paar (2), en voorlopig geen extra productie.. Ik begreep dat ze nu in Duitsland gaan kijken naar de magazijnvoorraad daar ;D

@RoV70, jij woont dus ook in het knusse delft ? ;D

Nee ik woon in Den Haag maar ben weleens in Delft. Vanmiddag even naar de VW dealer om mijn pakketje op te halen :D Heb jij hem al gehaald? Zoniet misschien zie ik je daar dan wel ;)

thuur

Citaat van: spijky op 09-02-2011 08:51:13
Het kan ook met de "A" 16 stuks bij de importeur op voorraad of het losse relais

Waarom deel je die kennis niet hier?

Gr ???

spijky

Citaat van: thuur op 09-02-2011 09:58:35
Citaat van: spijky op 09-02-2011 08:51:13

Waarom deel je die kennis niet hier?

Gr ???

Kan ook geen probleem
Dan moet alleen het schema uitgebreid worden met de aansluitcontacten op het relais. als ik tijd heb haal ik hem vanavond er even uit en noteer de draadkleuren bij de pen bezetting op het relais.
My Bricksquad:

jrkalf

Ik ben aan het bellen. Dit gaat hem worden :)
Betekent wel dat ik mijn overige alarmschakelaars niet hoef te verbouwen en weer van de hand kan doen naar geinteresseerden.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.