The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: KIM op 01-01-2013 10:22:27
Ja, hou me maar op de hoogte.
Ik zeg: Automaat! (he Arjen?)

Eensch ;D

UserID6342

Ook van mij een dikke eensch ;D.  Wat moet je met zo'n roerijzer ;D :evil: ;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 31-12-2012 19:33:47
2000 euro onderhoud per jaar, inclusief banden?

Ik ga weer 850 rijden ;D

Serieus: dit soort dingen wil je toch eigenlijk niet eens weten? Of alleen om aan jezelf te bevestigen dat het eigenlijk wel meevalt...

Plus veel ;D

Ik ga de km prijs van mijn wagen niet uitrekenen. Ik denk dat ik er met een euro nog niet kom  :eusa_shifty: ;D

Taranis

Citaat van: KIM op 31-12-2012 21:08:14
Sander, dit is eigenlijk om op het werk te laten zien dat 19 ct gewoonweg onhaalbaar is indien die discussie weer eens plaatsvindt.

Daar zit wel iets in waar ik zo snel nog niet bij stil gestaan had. Misschien ook maar eens een jaartje bijhouden dan (daarna op zoek naar een goedkopere auto denk ik...)
Neemt niet weg dat jouw 2000 euro per jaar voor een auto op leeftijd gewoonweg weinig is. Er zijn jonge lease-auto's die dat inclusief banden per jaar een stuk slechter doen.

Citaat van: elianmars op 01-01-2013 12:42:24
Plus veel ;D

Ik ga de km prijs van mijn wagen niet uitrekenen. Ik denk dat ik er met een euro nog niet kom  :eusa_shifty: ;D

Ik heb het net even uitgerekend. 46 ct/km. Dat tikt best aan met 35k per jaar  :eusa_shifty:

UserID6342

Ik zeg maar even helemaal niets ;D ;D

arjen850

Citaat van: Taranis op 01-01-2013 13:10:19
Citaat van: KIM op 31-12-2012 21:08:14
Sander, dit is eigenlijk om op het werk te laten zien dat 19 ct gewoonweg onhaalbaar is indien die discussie weer eens plaatsvindt.

Daar zit wel iets in waar ik zo snel nog niet bij stil gestaan had. Misschien ook maar eens een jaartje bijhouden dan (daarna op zoek naar een goedkopere auto denk ik...)
Neemt niet weg dat jouw 2000 euro per jaar voor een auto op leeftijd gewoonweg weinig is. Er zijn jonge lease-auto's die dat inclusief banden per jaar een stuk slechter doen.

Als Kornelis de R naar de dealer zou brengen krijg je ineens een heel ander kosten plaatje hoor. Je moet niet vergeten dat alles in eigenbeheer gebeurt, bij een lease auto zeker niet..

KIM

+ ik heb de reserve automaatbak even niet meegeteld.

+ de 740 heeft dit jaar ook het nodige gekost.

arjenT5R

Citaat van: KIM op 01-01-2013 10:22:27
Ja, hou me maar op de hoogte.
Ik zeg: Automaat! (he Arjen?)

Goed plan  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ewout Schalkwijk

Uuhhhh KIM: Ik mis ook nog een brandstofpomp...  :eusa_whistle:

Of zag ik die over het hoofd?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Je hebt gelijk; ik ben niet helemaal volledig geweest.
Die was ook nog E 225,-

arjenT5R

Citaat van: KIM op 02-01-2013 23:45:19
Je hebt gelijk; ik ben niet helemaal volledig geweest.
Die was ook nog E 225,-

Alleen die thermostaat van 400zoveeleuro kan ik niet zo bij wat was dan dan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

fpede

je moet naar de plusjes erboven ook kijken hé,... is een totaalprijs
;)

KIM

Het wordt koud van de week, dus vandaag was het een mooi moment om de winterwielen eronder te zetten. De vorige keer toen het had gesneeuwd, was ik kort daarvoor tot de ontdekking dat een velg krom was gereden.

Voor 35 Euro is de zaak weer gericht bij wheelcare.nl en heb ik alle velgen een tint donkerder gespoten. De Titans heb ik ooit gekocht van iemand die ze zilver had laten spuiten en dat vind ik op een of andere manier niet bij een R passen:

Eigenlijk wil ik ze graag gepoedercoat hebben, maar de velgen zijn verder best fraai, dus eerst maar eens zelf aan de slag:

Net een tintje donkerder:

En dan ziet het er zo uit:

Veel beter.

elianmars

Donkerder staat inderdaad mooier  :eusa_clap:

rogerV701998