The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Mag zo de showroom in.
:eusa_clap:

KIM

We moeten nog eens Arjen. Mijn foto's vond ik toch ietwat tegenvallen.
Van de dynamische foto's had ik zeker betere exemplaren verwacht...

En Yits je hebt gelijk; ze zijn beiden in nu showroomstaat, vandaar ook de shoot.

grijzev70tdi

Very nice boys! Kan zo terug de showroom in
Grolsch, het klinkt al lekkerder

pwassink

k zal wel weer een zeikerd zijn, maar vindt werkelijk jammer dat er op een die V70 achterlampies opzitten, doet afbreuk ..

Verder topstaat  :eusa_clap:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

arjen850

Citaat van: pwassink op 03-04-2011 00:00:02
k zal wel weer een zeikerd zijn, maar vindt werkelijk jammer dat er op een die V70 achterlampies opzitten, doet afbreuk ..

Verder topstaat  :eusa_clap:

Mag jij zeggen :D Gelukkig verschillen smaken ;)

arjen850

Citaat van: KIM op 02-04-2011 23:58:08

En Yits je hebt gelijk; ze zijn beiden in nu showroomstaat, vandaar ook de shoot.

Geen probleem, name the place ;D
Wel jammer van dat donkere interieur :evil: :P

KIM

Ach, Arjen en ik hadden het ook over de verschillen tussen onze auto's. Arjen houdt van het lichte interieur; ik niet zo.
Ik twijfel over de kleur van de Volans.
Die V70 achterlichten vind ik ook wel wat hebben. Ik merkte dat Arjen stiekem wel een beetje naar de automaat lonkte...

Gelukkig verschillen smaken en dat mag. We zijn allebij in ieder geval heel gelukkig met onze auto's.

KIM

Citaat van: arjen850 op 03-04-2011 00:03:02
Wel jammer van dat donkere interieur :evil: :P

Ik zal er morgen wel even een foto bij zetten om dat even te ontkrachten  :evil:. Ik heb geen getinte ramen meer nodig...

grijzev70tdi

Citaat van: KIM op 03-04-2011 00:05:03
Ach, Arjen en ik hadden het ook over de verschillen tussen onze auto's. Arjen houdt van het lichte interieur; ik niet zo.
Ik twijfel over de kleur van de Volans.
Die V70 achterlichten vind ik ook wel wat hebben. Ik merkte dat Arjen stiekem wel een beetje naar de automaat lonkte...

Gelukkig verschillen smaken en dat mag. We zijn allebij in ieder geval heel gelukkig met onze auto's.
Dat zou ik ook zijn!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Zijn beide geweldig mooie auto's om te zien, ondanks de kleine persoonlijke verschillen.  Dat heeft ook wel wat vind ik.  Zou er, als ik jullie was, niet teveel mee rijden alleen maar kijken en genieten ;D

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 02-04-2011 23:58:08

Jammer dat ze niet gelukt zijn: die setting ziet er wel erg gaaf uit :eusa_drool:

Marc O.

Héél fraai heren! Jammer genoeg is mijn oprit vol en de portemonnee leeg (dat heet: in voorbereiding voor de Vomac2012), maar anders....... :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Zo, na een beetje bewerken komt de kleur rood tenminste weer overeen met de werkelijkheid.

@arjen: moet je kijken hoe goed zo'n donker interieur nu staat; daar heb je toch geen getinte ramen meer voor nodig?  :evil:

En een twijfelaartje... De foto is niet goed scherp over de hele auto. Toch spreekt íe me wel voldoende aan om 'm toch te plaatsen:

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 03-04-2011 10:35:57
Zo, na een beetje bewerken komt de kleur rood tenminste weer overeen met de werkelijkheid.

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/IMG_7382.jpg

Weet je zeker dat dit de juiste kleur is? De muur erachter lijkt me grijs terwijl ik vermoed dat hij wit hoort te zijn :eusa_think:

Citaat van: KIM op 03-04-2011 10:35:57

En een twijfelaartje... De foto is niet goed scherp over de hele auto. Toch spreekt íe me wel voldoende aan om 'm toch te plaatsen:

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/IMG_7428.jpg

Als je deze foto gemaakt heb door te pannen lukt het bijna nooit om de gehele auto scherp te hebben. Dan heb je veel meer afstand en mm's nodig. Waarom snap ik nog steeds niet precies, maar een hoop voorbeelden zie je bij deze resultaten

Wil je de hele auto scherp hebben, kan je het beste de camera aan de auto vastmaken.

mehn

Doe mij maar de PH-VD met het interieur van de TG-KH.
Dan nog de roofrails er af en 850 achterlichten erin en klaar is ie ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: