The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Oh ja, morgen maar eens een setje nieuwe ruitenwappers halen. Omdat de auto 2 maanden stil heeft gestaan is de auto ook geschorst. De auto had namelijk in de tussentijd ook gekeurd moeten worden. Hopelijk kan ik dinsdag terecht, dan kan ik weer eens een paar kilometertjes draaien met de XC zodat ik zeker weet dat het systeem naar behoren functioneert.

Als de XC zich goed houdt, is mijn plan om het blok niet komend maar volgend weekend te vervangen voor de T5. Dat kan wel in een dag :P we hebben immers geoefend bij Triton...  ;D

Bouke

Mooi heren , nu weer genieten :eusa_clap:

Bouke

De stalen leidingen toch laten zitten ?

Sbv

Citaat van: KIM op 15-11-2015 18:24:02
Oh ja, morgen maar eens een setje nieuwe ruitenwappers halen. Omdat de auto 2 maanden stil heeft gestaan is de auto ook geschorst. De auto had namelijk in de tussentijd ook gekeurd moeten worden. Hopelijk kan ik dinsdag terecht, dan kan ik weer eens een paar kilometertjes draaien met de XC zodat ik zeker weet dat het systeem naar behoren functioneert.

Als de XC zich goed houdt, is mijn plan om het blok niet komend maar volgend weekend te vervangen voor de T5. Dat kan wel in een dag :P we hebben immers geoefend bij Triton...  ;D
Mooi dat het gelukt is. Zet je op de 850 ook een setje nieuwe wissers  ;D

triton

Geef maar een gil Kornelis. Doen we wel even.
Professioneel raddraaier

maruska

maruska fixt het gewoon... been there, got the xxl tshirt.. ik heb gewoon magische handen Kor, geef maar toe ;D
lekker kutten onder die witte draak... wat heb je daar veel ruimte om alles te doen ....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 15-11-2015 20:16:57
maruska fixt het gewoon... been there, got the xxl tshirt.. ik heb gewoon magische handen Kor, geef maar toe ;D
lekker kutten onder die witte draak... wat heb je daar veel ruimte om alles te doen ....

Inderdaad. Je kunt lekker in de smeerput gaan staan. Toch?  :eusa_angel: ;D

maruska

ja, en gelukkig is Kor niet zo diep ;D
T-5R

arjen850

Zo dan, dat is een zoekplaatje geweest.. Geeft vast een euforisch gevoel dat je het eindelijk hebt gevonden? Chapeau hoor :D

Hans Duiven

;D ;D ;D ;D  Moet toch wel pijn doen Kornelis  :D

Marc O.

Zo moeilijk was het toch niet om die tank terug onder de auto te duwen?  :P :-*
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

blijkbaar lukte het jou niet ;D.. begrijpelijk met die ruimte daar hahahaa
T-5R

Marc O.

We zijn gisteren gestopt toen we de indruk hadden dat het systeem werkte. Dat was rond 17u. Om dan nog die tank te monteren was niet handig, dan zou het te laat worden en daar hadden we beiden volgens mij geen zin meer in.

Marc O.

Maar desalniettemin: Mooi dat ie weer loopt, petje af!! Had nog even langs willen komen vandaag, maar was thuis aan het klooien om de nieuwe Horizon mediabox aan de gang te krijgen.

elianmars

Citaat van: Marc O. op 15-11-2015 20:46:50
Maar desalniettemin: Mooi dat ie weer loopt, petje af!! Had nog even langs willen komen vandaag, maar was thuis aan het klooien om de nieuwe Horizon mediabox aan de gang te krijgen.

Heb je dat nou nog steeds niet in orde?  :eusa_shifty: