The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Het resultaat van al het werk is ook heel erg mooi.

elianmars

Citaat van: knip op 27-07-2011 23:28:17
:eusa_clap: :eusa_clap:

geweldig,straks weer een heel nieuwe rrrrr

succes met opbouwen

De R is al een tijdje klaar, hoor  :eusa_shhh: ;)

Mooi verslag, Kornelis  :eusa_clap:

daytonawim

Dat heb je goed aangepakt zeg, het resultaat mag er wezen, nu HEEL zuinig op je bolide zijn :-)

knip

Citaat van: elianmars op 27-07-2011 23:30:35
Citaat van: knip op 27-07-2011 23:28:17
:eusa_clap: :eusa_clap:

De R is al een tijdje klaar, hoor  :eusa_shhh: ;)

Mooi verslag, Kornelis  :eusa_clap:

oeps.. :eusa_wall:

blijft toch een mooie auto. :eusa_clap:

razorx

Leuk om dit verslag te lezen.
Jij, Arjen, Marco en nog een paar anderen zijn toch een beetje mijn voorland.
Mijn doel, maar ik denk dat dat voor jullie ook geldt, is de auto beetje bij beetje beter te maken in plaats van te laten vervallen.
Door gebrek aan tijd en een financiële prioriteitenstelling gaat het langzaam, maar het gaat.
Andere auto's raakten bij mij vroeg of laat in verval.
Om een aantal redenen vind ik het de moeite waard om deze wagens te handhaven.

Dit is een beetje een monoloog van mijn ervaringen, maar het werkt zo motiverend te zien wat je doet en wat het resultaat is.
En ach die berg verplaatsen, het kan, als je maar geduld hebt. ;)

Ik geniet nu al zo van een motor die loopt zoals hij moet, een erg goede wegligging en stuurgedag. Inmiddels een net interieur (bij mij dan, Sas komt nog).
Het is het in mijn ogen allemaal waard. Juist daarom is het zo leuk en stimulerend om in dit topic je streven gereflecteerd te zien.

KIM

Ik zie het toch meer als de auto van gelijke kwaliteit te laten blijven. De R is vooralsnog in 1e instantie een gebruiksvoorwerp. Maar de R heeft gewoon alles wat ik zoek in een auto; ik hoef niets meer, maar ook niet minder. Ik ben er dus heel gelukkig mee en steek er daarom graag energie in om de auto in de staat te houden waarin deze zich bevindt.

Soms is dat heel kostbaar, zoals bij deze exercitie.

Maar ja als ik dan dit weer zie:

Dan ben ik weer helemaal gelukkig. Ook de complimentjes die ik van iedereen krijg, zowel live als op het forum geven me een erg goed gevoel.

@razorx: Ik heb zo'n zelfde rijtje van forummers gemaakt, alleen staat op de plek waar jij mijn naam hebt staan dan jouw naam...
            Er moet echt nog een CarPC komen.
            Je verwoordt ook precies wat ik met mijn blog voor ogen heb: Anderen helpen en inspireren.

UserID6342

Blijft een mooi topic om te volgen Kormelis.  Heerlijk om te zien hoe je de auto 'aanpakt'.

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Chris

Leuk verslagje Kornelis... jouw auto blijft een prachtig project en exemplaar. Leuk om even door te lezen.

arjen850

Het heeft even geduurd, maar daar zijn de eerste foto's. Erg leuk om het zo allemaal te volgen, en toch wel heel herkenbaar ;D
En idd, het resultaat van je inspanningen en finaciele aderlating is toch zeer goed weer te vinden. Hij is echt mooi geworden :eusa_clap:
Altijd leuk om 2 van die glimmende rakkers op de foto te zetten ;)

maruska

oooo, mijn handen gaan nu echt jeuken... ik moet gewoon tegen een schuur aanlopen waar ik een paar auto's in kwijt kan, zodat ik de 1e banaan rustig kan gaan strippen..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Zo, het heeft even geduurd :o

Mooie foto's en ze geven een aardige indruk van hoe veel werk het geweest is :) Nu lekker genieten. Hoeveel zeer deed de eerste kras? :eusa_whistle:

jacar

leuk hoor Kornelis die foto´s, ik had het eindresultaat al gezien maar de weg er naartoe is ook leuk en zeker inspirerend.

hanss850

Idd erg mooi zoals je alles aanpakt, mijn vrouw vind het allemaal wel leuk wak ik doe maar moet haar nog even overtuigen van de noodzaak ;D
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Wout309t

Mijn auto wordt over 3 weekjes gespoten. Bumpers en nog wat kleine dingetjes. Als ik dit zie ga ik toch denken aan een complete respray...   :eusa_think:
Ff vragen hoeveel extra dat kost.

Mooi hoor!
2011 V70 2.0T R-Design MT