The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: elianmars op 13-08-2011 19:43:45
Meurt het nou niet naar hond in jullie wagen?

Ik heb Roetmobiel gekocht van een hondeneigenaar. Ik ging zowat over mijn nek van de lucht die er in die wagen hing  :eusa_sick:

Als je de auto regelmatig schoon houdt heb je daar geen last van..

Vulk

Hele mooie dieren hoor! En zo'n rode R blijft toch ook wel iets prachtig, al dan niet met licht interieur. ;D

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 13-08-2011 19:49:17

Ik heb Roetmobiel gekocht van een hondeneigenaar. Ik ging zowat over mijn nek van de lucht die er in die wagen hing  :eusa_sick:

Als je de auto regelmatig schoon houdt heb je daar geen last van..
Neem jij Lex dan een keertje mee in de R, beestje is gek op autorijden, gaat rustig liggen voor de voorstoel heb je echt geen last van.  Euh, heb je toevallig ook lichte matten in de auto ?  Meuren doet tie niet, hooguit een beetje naar olie en hij is een beetje vettig op zijn huidje, kortom een leuk beestje om mee te nemen in een mooi schone R met lichte bekleding ;D

Robster480

Mooie honden en schitterende foto's! ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

KIM

Ik heb de vloer van de achterbak volledig met skai overtrokken. Verder hou ik 'm goed schoon.
Je mag wel een keertje komen ruiken hoor; ik denk niet dat je over je nek zult gaan.

Taranis

Grappig, die discussie hadden we vanavond ook al. Ik rij het liefst zo min mogelijk in de V50, voornamelijk omdat ie zo naar hond meurt. Ma beweert van niet, maar die ruikt het gewoon niet meer. Om die reden in mijn auto dus ook pertinent geen hond ::)

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb vorig jaar tijdens de Vomac een avondje met KIM meegereden en het is me toen niet opgevallen. Het kan dus ook echt anders :)

Chris

Citaat van: Taranis op 14-08-2011 01:59:03

Grappig, die discussie hadden we vanavond ook al. Ik rij het liefst zo min mogelijk in de V50, voornamelijk omdat ie zo naar hond meurt. Ma beweert van niet, maar die ruikt het gewoon niet meer. Om die reden in mijn auto dus ook pertinent geen hond ::)

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb vorig jaar tijdens de Vomac een avondje met KIM meegereden en het is me toen niet opgevallen. Het kan dus ook echt anders :)

Misschien ook een verschil tussen die langharige beren van honden en Kobus met kort haar? Scheelt ook een boel gestink denk ik, zeker als ze nat zijn.

KIM

Zo, vandaag een kleine update aan de R doorgevoerd:

Met dank aan forumleverancier Sbv!

maruska

een kentekenplaat zonder letters en cijfers ! prachtig !

;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Mooi, een beetje van Renault en een beetje van jezelf ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Citaat van: maruska op 14-08-2011 19:25:38
een kentekenplaat zonder letters en cijfers ! prachtig !

Ja ik vond het kenteken anders wel erg prominent in beeld.

Thys

Mooie stickers. Nu alleen nog zo'n mooie V90 wisser erop :evil:

Taranis

Citaat van: Thys op 14-08-2011 19:41:46
Mooie stickers. Nu alleen nog zo'n mooie V90 wisser erop :evil:

;D ;D :eusa_clap:

elianmars

Zoek er nog even een Peugeot 106 wisser bij. Staat beter dan de Volvo zemert.

Taranis

Citaat van: elianmars op 14-08-2011 20:27:21
Zoek er nog even een Peugeot 106 wisser bij. Staat beter dan de Volvo zemert.

http://www.familie-verweij.nl/diverse/zemert.JPG

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/IMG_8357.jpg

Tenzij ik jouw briljante gevoel voor humor tot nu toe altijd enorm onderschat heb ;D, KIM is juist zo blij met z'n Clio wisser  :eusa_shhh: