The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Geloof me vrij, je zal genieten eens je klaar bent!

KIM

Ik heb al even proef gereden in de auto van Ewout Thomas.
Enige verschil is dat ik er dan nog nivomats bij heb en Ewout rijdt met normale dempers.

razorx

Mooi werk weer Kornelis!
Doet me onmiddellijk denken aan die keer dat Dirk me daar bij hielp. Alles maar dan ook alles zat vastgerot.

Ik denk dat je keuze voor Hammerite goed is. Perfect spul.

UserID6342

Citaat van: razorx op 19-04-2014 15:25:20
Mooi werk weer Kornelis!
Doet me onmiddellijk denken aan die keer dat Dirk me daar bij hielp. Alles maar dan ook alles zat vastgerot.

Ik denk dat je keuze voor Hammerite goed is. Perfect spul.
En oh, wat was het fijn werken toen de as onder de auto uit was ;D ;D

Bouke

Als je hulp nodig hebt met de as er weer onder hangen, laat maar weten  :)

Marc O.

Ja, als het nodig is kan ik morgenochtend ook wel komen helpen. Heb tijd tot halverwege de middag, dus roep maar :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

De onderdelen moeten nog besteld worden. Heb alleen de nivomats even zeker gesteld omdat Koert nog maar twee sets in het systeem kon vinden...

TonV70R

Wat je ook zou kunnen overwegen is POR15 te gebruiken ipv Hammerite.

Is een zeer goede afwerking, ik heb er goede ervaringen mee.

Geeft een mooie afwerking.

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

KIM

Tja, waar verkrijg ik dat?

TonV70R

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Taranis

Citaat van: Marc O. op 19-04-2014 18:19:58
Ja, als het nodig is kan ik morgenochtend ook wel komen helpen. Heb tijd tot halverwege de middag, dus roep maar :)

Dan kan de huidige as van Kornelis daarna onder jouw R? ;D

Maar uh, mooi werk :) Hopelijk rijdt het dan een stuk strakker, het was inderdaad een beetje schrikken :-X

arjen850

Ben erg benieuwd hoe dit straks rijdt Kornelis, loop zelf ook met de gedachte dit te laten doen, maar tis zeker niet goeie koop ;)

KIM

Nee, zeker niet nu ik de dempers er ook bij pak.
Ewout was al iets van 750 Euro kwijt (zonder dempers). Ik denk dat het totaal voor mij op zo'n 1000 Euro terecht gaat komen.

Tsja, het is denk ik weer zo'n noodzakelijk groot onderhoud momentje om de auto goed rijdend te houden. Ik lees alleen maar blije berichten van Ewout, dus het zal ook mij wel gelukkiger maken.

MrCain

Heb alle achterasrubbers een paar jaar geleden ook vervangen, kost inderdaad ff wat maar vond het resultaat het wel waard! zeker als je de bocht instuurt merk je het verschil zeker! Reed toen nog met de oude versleten achterschokbrekers en toen de gele Koni´s er onder zaten.... :eusa_dance:

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Marc O.

Citaat van: Taranis op 20-04-2014 09:51:52
Citaat van: Marc O. op 19-04-2014 18:19:58

Dan kan de huidige as van Kornelis daarna onder jouw R? ;D

:angel: ;D

Dat wordt dan wel later dit jaar. Heb de afgelopen maanden, en met wat er op korte termijn nog bijkomt (o.a. nieuwe banden) alweer genoeg uitgegeven  :)
...The Nile isn't just a river in Africa...