The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Ewout, we zijn helemaal weggezakt naar pagina 6 en 7!!!!

Hoogste tijd voor een update dus.

Vandaag naar schoonhoven geweest met de XC. Twee deukjes weg laten halen waarvan een een best lelijke was op het scherm LV. Waarschijnlijk ontstaan toen de motor is gewisseld bij een van de vorige eigenaren.

Natuurlijk zitten er meer deukjes in, maar de volgende stap is het vervangen van een aantal deuren en de achterklep.

De R vandaag voorzien van een nieuw lampje in de selectorhandle en gelijk even de voedingskabel van de telefoonhouder netjes weggewerkt.

UserID6342

Joh, was de XC er vandaag ook dan ?  Niet gezien ;D ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 14-03-2015 19:53:42
Ewout, we zijn helemaal weggezakt naar pagina 6 en 7!!!!

Hoogste tijd voor een update dus.

Ik weet het Kor. Maar ik heb niet zo veel zin meer om te schrijven de laatste tijd. M'n lol wordt een beetje verziekt de laatste tijd op het forum.
Gelukkig hebben we de 'App' nog.

Kun je makkelijk aan witte plaatdelen komen dan?

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Trek het je niet aan Ewout. Grootbekken zullen er altijd blijven.
Zoals ik al eens heb gezegd: Het bevalt me goed deze mensen te negeren. Zo'n dagje als vandaag is dan toch wel weer leuk; je ziet dan hoeveel leuke mensen je al hebt leren kennen dankzij het forum.

Ik heb gezien dat er een witte bij Verweijst staat. Daar ga ik binnenkort maar eens kijken.

@Dirk: Je moet niet zoveel lullen, dan had je die XC niet gemist  :P

t_w

Citaat van: KIM op 14-03-2015 19:53:42
Ewout, we zijn helemaal weggezakt naar pagina 6 en 7!!!!...

Dat is dan ook wel weer ergens de charme van zo'n forum, dat er zoveel 'gekken' rondlopen die zoveel tijd / moeite in die mooie 850's /x70's steken :D

UserID6342

Citaat van: KIM op 14-03-2015 23:01:49
@Dirk: Je moet niet zoveel lullen, dan had je die XC niet gemist  :P
Hahahahaha, ik had het ff te druk ;D, maar ben blij dat ik 'm gezien heb Kornelis !  Mooie basis om iets heel leuks van te maken :eusa_clap:

KIM

Thanx Dirk.
Het is inderdaad een erg leuk hobbyproject (schept me stiekem meer voldoening als de R...).

Bouke

Citaat van: KIM op 15-03-2015 09:53:15
Thanx Dirk.
Het is inderdaad een erg leuk hobbyproject (schept me stiekem meer voldoening als de R...).
Haha dus de eerste stap is gezet naar het nieuwe tijdperk  ;D

KIM

De R gaat nooit weg Bouke.

Bouke

elianmars

En dan wordt-ie vanavond gejat  :eusa_shifty:  ;D

KIM

Vandaag een mijlpaal behaald met de R  :eusa_clap::

Prachtig toch?

1e motor
1e versnellingsbak
1e turbo

1 liter olie op de 10.000 km

Ik zeg: op naar de 600.000  :eusa_dance:

Bouke

Vulk

Bijzonder! Zeker gezien de staat van de auto!

V70R^2

Mooie mijlpaal, echt netjes met zo'n gave R !