Bassie's 850R

Gestart door bastiaan arissen, 09-02-2011 22:22:13

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Mooi hoor!! Alleen nog een orginele grill erin en die paar van die blindkapjes.

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Automatic-freak

Citaat van: bastiaan arissen op 20-02-2011 19:53:19
Of zijn er nog andere dingen die deze storing kunnen veroorzaken. Luchtmassameter?

Hé die Bastiaan,

Voordat je de luchtmassameter vervangt kijk even in de laatste facturen ... die is nog géén drie maand oud ...

Mvg Erik

bastiaan arissen

Citaat van: Automatic-freak op 27-02-2011 22:49:18
Citaat van: bastiaan arissen op 20-02-2011 19:53:19
Of zijn er nog andere dingen die deze storing kunnen veroorzaken. Luchtmassameter?

Hé die Bastiaan,

Voordat je de luchtmassameter vervangt kijk even in de laatste facturen ... die is nog géén drie maand oud ...

Mvg Erik

Ja dat klopt. Maar wil niet zeggen dat een nieuw onderdeel niet kapot kan zijn. Wil wel graag alles uitsluiten snap je ;D

KIM

Ik ben er toch nog steeds niet vanaf.
Het doet zich echter alleen voor op LPG en ik heb op dit moment wel last van een luchtlekkage, dus dat kan bij mij het probleem veroorzaken.
Ik heb destijds wel een verbetering ervaren met het vervangen van de lambdasensor.

Volvo850 93

Gefeliciteerd met je mooie 850 R

Veel rijpezier

Mvg Dennie

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 02-03-2011 15:08:58
Ik ben er toch nog steeds niet vanaf.
Het doet zich echter alleen voor op LPG en ik heb op dit moment wel last van een luchtlekkage, dus dat kan bij mij het probleem veroorzaken.
Ik heb destijds wel een verbetering ervaren met het vervangen van de lambdasensor.

Ai dat is minder. Maar ik denk dat bij mij ook een luchtlekkage dit probleem veroorzaakt. Heb alleen geen tijd om dit na te kijken. daarom staat me R al 2 weken stil. Zonde maar ja wil eerst in orde hebben voor ik er mee ga rijden.
Van de week distributie en rollen met waterpomp besteld. Olie pomp revisie set besteld.
Nu nog even tijd vrij maken :eusa_eh:

KIM

Bij een luchtlekkage moet je uiteindelijk wel foutcode 2-3-1 krijgen. Die heb ik ook (en het bijbehorendende brandende lambdalampje)

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 03-03-2011 23:02:22
Bij een luchtlekkage moet je uiteindelijk wel foutcode 2-3-1 krijgen. Die heb ik ook (en het bijbehorendende brandende lambdalampje)

Aha en die heb ik niet. Tenminste met universeel uitleesapparatuur geen storingen kunnen vinden.

arjenT5R

als ik het zo lees zou ik toch een nieuwe lambda sonde er in steken,
even bij de universeel garage CO laten meten geeft  al een heel aardige indicatie
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beezz

Ik zeg maar zo:

mooi, mooist, mooieRRRRRRR

Veel plezier Rmee!

P.S: kom je uit Leusden?
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

bastiaan arissen

Citaat van: arjenT5R op 04-03-2011 12:26:40
als ik het zo lees zou ik toch een nieuwe lambda sonde er in steken,
even bij de universeel garage CO laten meten geeft  al een heel aardige indicatie

Aha dat is een goeie tip van je Arjen ;D Zal hem maandag is even aan de CO meter hangen.

bastiaan arissen

Citaat van: beezz op 04-03-2011 15:38:26
Ik zeg maar zo:

mooi, mooist, mooieRRRRRRR

Veel plezier Rmee!

P.S: kom je uit Leusden?

Dank u. Nee kom niet uit Leusden. Uit de buurt van Arnhem...

Tim N

Blijft been mooie R hoor een zwarte sedan.

850R

gefeliciteerd, mooie auto!

Heb er 6 jaar met veel plezier in gereden!

bastiaan arissen

Citaat van: 850R op 07-03-2011 21:37:07
gefeliciteerd, mooie auto!

Heb er 6 jaar met veel plezier in gereden!
Aha in die van mij? Gaaf. Nog dingen die ik moet weten ;)
Haha nee maar leuk om te weten.