RoV70 Stelt zich voor

Gestart door RoV70, 06-02-2011 12:18:22

Vorige topic - Volgende topic

RoV70

Hallo allemaal,

Ik ben Ronald en kom uit Den Haag. Sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een Volvo V70 2.5T uit 1997. Ik was altijd al helemaal gek op de 850 en dan vooral de motoren en nu heb ik dan eindelijk een V70. Hij is donkerblauw van kleur met een creme interieur. Er zijn wel wat dingetjes die hun aandacht vereisen maar dat komt wel goed in de loop der tijd.

Groet Ronald

Kali-Integrali

Hey Ronald,

Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op het forum.
De kleur in combi met je creme interieur staat vast erg mooi, maar daar willen we graag even een bewijs van zien in de vorm van foto's, veel foto's ;)

Verder vind je voor de restpuntjes als het goed is alle hulp en info hier, succes.

Gr-Martijn

heutink

:D
Hallo Ronald

ook vanuit Enschede hartelijk welkom op het forum....en veel veilige kilometers !
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

henry classic v70

Welkom op 't forum Ronald, je hebt vast al wel gezien dat er een flinke berg informatie in de verschillende topics te vinden is. Er even een zondagmiddag voor uit trekken en waarschijnlijk zijn de aandachtspunten van jou V70 hier bekend met de eventuele oplossing...

Succes
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MEN-O

Citaat van: heutink op 06-02-2011 13:21:13
:D
Hallo Ronald

ook vanuit Enschede hartelijk welkom op het forum....en veel veilige kilometers !
8)

Volgens mij is er nog een reden dan Volvo om aardig tegen Hagenezen te zijn !  :eusa_dance: :eusa_dance:

heutink

;D
zie het grote voetbaltopic
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

RoV70

Hahaha voor mij hoef je niet bang te zijn hoor. Een paar puntjes heb ik al kunnen oplossen door het forum te lezen. Foto's volgen snel.

BTW de V70 heeft maar 215000km gereden.

crazychrisje

Welkom op het forum.
Veel fijne en veilige km's toegewenst met je V70.
ben benieuwd naar de fotos!

RoV70

Zojuist een mooi pakje ontvangen van Estate Service met daarin mistlampen e.d. Weer wat te doen de komende dagen. Morgen verwacht ik de originele koplampen en knipperlichten binnen te krijgen, er zitten nu heldere lenslampen in welke niet meer af te stellen zijn.

hanss850

He ronald,

welkom hier, weer een hagenaar er bij.

Heb je jouw auto toevallig in leidschenveen den haag gekocht? zo ja had ik heem ook op MP gezien.

Plezier met je Volvo

Groet

Hanss850
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

RoV70

Ja klopt daar heb ik hem gekocht, zit wel wat werk aan maar dat zie ik als een uitdaging, de V70 weer in orde maken.

Jij woont ook in Den Haag neem ik aan?

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD