kilometerteller/dagteller

Gestart door bennie 1957, 10-02-2011 20:11:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur


razorx

Ik zou hem bij european tuning bestellen.
Die leveren voor een nette prijs en snel een kunststof tandwieltje.

Het nadeel van die metalen MP tandwieltjes is, is dat ze het tegenliggende kunstof tandwieltje zullen "opeten"

UserID6342

Mee eens, Sjoerd in Gorredijk levert overigens ook de kunststof tandwieltjes en een knaap in Eindhoven ook.  Prijzen variëren van 18-24 euro bezorgd thuis.

en hebben jullie daar een email adresje van?

#19
effe gegoogeld, ET gevonden, mailtje gestuurd, ding besteld :eusa_dance:

snelle service
per vanmiddag aangekomen

T5turbo

Nu nog er even insleutelen.
Succes en doe het op je gemak......

Je kan het!  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

tuurlijk kan ik het
dat kan toch iedereen
rustig alles los
even vervangen
rustig alles er terug in


maar eerst moet ik even andere vering onder de Landcruiser steken en de automaat vervangen dus zal pas na het weekend gebeuren

T5turbo

Je hebt het er maar druk mee.   ;)
Succes.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

landcruiser zal even moeten wachten
net een voorschotje ontvangen op de verkoop van de 850
dat wieltje zal er even gauw inmoeten dus

jrkalf

K3 schatje... er zijn genoeg handleidingen te vinden hoe je het snel kan doen...
Hier is de mijne: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40922.msg871778.html#msg871778

Het is een combinatie van de handleiding van Mehn (dashboard netjes demonteren en tellerhuis er uit halen) en dan neem ik het verder over met plaatjes van de tellerunit zelf.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

ik moest alleen even weten welk onderdeeltje ik nodig had
tellerunit uit de dash halen en openen is kinderspel
toch bedankt... schatje

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.