Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Citaat van: Johann op 13-05-2011 19:20:35
Kan wel laag hoor, gewoon een beetje zagen..  ;)

http://www.swededemon.com/images/SD-C/Shots/exterior/summer-3.jpg

:o  :eusa_drool:

Zou m zo willen zagen als k dat zo zie. Mja toch maar aan andere veren voor de veiligheid  :P

Sem

Citaat van: LQDI op 13-05-2011 13:25:35
Citaat van: Sem op 13-05-2011 13:21:38
Wanneer gaat die F40 spoiler eraf?

F40 spoiler? Of de alter 1 spoiler?
Alter I achterspoiler ja.. ( bijna Ferrari F40 spoiler )..  Lekkere auto verder. Een Alter II spoiler zoum goed staan.  :)

LQDI

Ik was nou net zo blij met deze:/

Sem

Citaat van: LQDI op 13-05-2011 21:15:51
Ik was nou net zo blij met deze:/
Haha... dan moet je gewoon blij door blijven gaan! Het is tenslotte jouw auto! Ga lekker door....  ;)

arjenT5R

Citaat van: LQDI op 13-05-2011 18:55:48
Ja. Achter moet ie echt flink zakken:/ iets of iemand nog voorradig in achterveren? :eusa_think:

voor ook hoor
ding moet plat onderuit al dat mietige gedoe met 2 cm fabrieks verlaging  ;D

Gewoon tot de grond die handel!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

LQDI

fearless

En de wieltjes leven gewoon door.  :eusa_dance:  Heb je ook nog een detail foto van de wielen ?  8)

Enne wel wat weinig stickers op je achterruit.  :eusa_shifty:

LQDI

Citaat van: fearless op 15-05-2011 11:14:46
En de wieltjes leven gewoon door.  :eusa_dance:  Heb je ook nog een detail foto van de wielen ?  8)

Enne wel wat weinig stickers op je achterruit.  :eusa_shifty:

Sorry. Heb een liefde voor stickers. Detailfoto's zal ik ns met n goede camera maken.

den dis

echt een schoontje
Zelf rijd ik ook een rode en vindt de combi van rood en zwart echt wel mooi.
Ik ga mijn velgjes ook laten coaten maar ga voor een iets lichter tintje (grijs zoals stootranden).
mvg
dennis

LQDI

Dankuwel! ja meerdere mensen zouden hier voor een lichtere kleur gaan. Blijf zelf van mening dat zwart met rood een fantastische combinatie is. Zou er haast over gaan denken alle strips ook zwart te spuiten  :eusa_think:

dielie850

Hey strakke bak man vooral met die velgen :eusa_clap:
Ik heb nog een setje -35mm liggen had ze onder mijn auto maar vond het veel te laag als je intresse hebt hoor ik het wel.
Groet Jeroen.

LQDI

Past 855 wel correct ol een 854? Enneuuh kosttat?:D Komt met 35mm de kont niet te laag in verhouding met de voorkant?

Sem

Citaat van: LQDI op 16-05-2011 10:31:12
Dankuwel! ja meerdere mensen zouden hier voor een lichtere kleur gaan. Blijf zelf van mening dat zwart met rood een fantastische combinatie is. Zou er haast over gaan denken alle strips ook zwart te spuiten  :eusa_think:
Vraag Jeff even voor tips.. hij kan dat goed!  :eusa_shifty:

LQDI

dielie850

Citaat van: LQDI op 16-05-2011 22:26:33
Past 855 wel correct ol een 854? Enneuuh kosttat?:D Komt met 35mm de kont niet te laag in verhouding met de voorkant?
Zeker past dat als je geen nivomats hebt ;) ik vond dat het bij mijn auto niet mooi zo laag en dan helemaal recht ik vind het mooier als ie wat naar voren hangt maar ik denk dat het bij een sedan wel mooi staat ;D