Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

In december is er een nieuwe thermostaat in gekomen. Hier op t werk zeggen ze van oooh noh ja das verder niet ernstig. Maar als ik dan hier de dashboardfoto's zie staat ze allemaal netjes op horizontaal en die van mij toch echt een heel klein stukje er boven.

daytonawim

Antenne kan redelijk gemakkelijk uit elkaar, lekker schoonmaken en een lekkere klont vers vet er in proppen.

ulkeman

Citaat van: LQDI op 17-08-2011 16:48:14
In december is er een nieuwe thermostaat in gekomen. Hier op t werk zeggen ze van oooh noh ja das verder niet ernstig. Maar als ik dan hier de dashboardfoto's zie staat ze allemaal netjes op horizontaal en die van mij toch echt een heel klein stukje er boven.

er zijn 2 verschillende temp sensoren.
dat zou het verschil kunnen verklaren 1 staat strak op 3 uur de ander er net iets boven.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

LQDI

Waar zitten die sensoren precies?

)()()sT

Een sensor: onder je thermostaat(huis); goudkleurige sensor met snoer/stekker eraan.

daytonawim

Jack v

Is niet erg , die van mij staat ook altijd 1 of 2 mm boven het midden en daar blijft ie ook. En zolang ie dat blijft doen is er niks aan de hand. Als de fan dan ook maar aanslaat.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

LQDI

De fan slaat gelukkig wel aan dus dan zal het inderdaad wel goed zijn ;D

LQDI

Gister heb ik op aanraden van onze poetser eens een middeltje besteld dat het water van de ruit laat aflopen al vanaf 40 km/h en wat ook daadwerkelijk langer blijft zitten dan een maand. Op de verpakking staat dat het minimaal 20.000KM ( :o ) zal blijven zitten. Ziehier het middel. Het is orgineel Volvo en gewoon te bestellen bij de dealer. Het is een klein kussentje met een handgreep daarop. Als je die greepjes naar elkaar toe buigt dan komt de vloeistof vrij en dmv het kussentje is het goed te doseren over de ruiten.

Voordat je het op de ruit aanbrengt nog wel even het glas grondig reinigen.

Beginnen met de voorruit en voorste zijruiten om vervolgens de overige ramen te doen.

Als het er eenmaal op zit zal er na een paar minuten een blauwe waas verschijnen op de ruiten. Poets deze uit en je hebt gesealde ruiten.

Ik heb nog geen regen gehad terwijl ik reed maar vanochtend gleed het condens zo van de ruiten af :eusa_dance:

elianmars

Zoiets heeft mijn pa gehad op zijn vorige wagen. Werkte goed, totdat hij zijn ruitenwissers ging gebruiken. Toen was het snel weer van de ruiten af gesleten.

COPPEHER

Ik ben benieuwd hoe lang het blijft zitten, mocht het echt 20000KM zijn ga ik het ook maar eens proberen.

LQDI

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

LQDI

Jawel, maar rain-X is over het algemeen weg na een aantal weken

mehn

Citaat van: LQDI op 25-08-2011 10:39:05
Jawel, maar rain-X is over het algemeen weg na een aantal weken

Als ik met Rain-X op de voorruit op Talladega rondjes ga rijden en het is lekker droog weer dan blijft Rain-X ook 20.000 km zitten hoor ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: