[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Nordicar Heerhugowaard 16 april 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-02-2011 13:51:31

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Op zaterdag 16 april organiseert de Volvo 850 Club een sleuteldag bij Nordicar te Heerhugowaard.

Aanmelden kan  via de clubsite via http://aanmelden.volvo850club.nl

Voor broodjes en koffie wordt gezorgd.

V70geRwin

850 T-5 STEFAN

Ik twijfel nog, het is voor mij echt dichtbij huis(obdam)..volgens mij moet ik rond die tijd weer voor de apk, dus misschien apk klaar maken dan..

ChristRoffel

Ik zit erover te denken om me aan te melden, maar ik moet eerst even 11-04 afwachten want dan kan ik met de auto naar de garage om alles even na te lopen...!
Moet ik mij nu al wel aanmelden of is het beter dat ik nog even wacht..! :eusa_think:

ris

Complimenten aan Nordicar. Het zijn zeer sympathieke mensen.
Pluim voor René, die 'm 1 tandje verder gezet heeft. Nu is 'ie' weer vooruit te branden.
En leuk om medesleutelaars te ontmoeten.
Verder ben ik blij met mijn achterlichten, die ik voor een schappelijke prijs heb kunnen kopen.

Tot volgend jaar!

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Red Devil

Goede dag gehad en gezellig. Nordicar, Peter Houben en Rene bedankt voor het inpersen van mijn motorsteun, het afstellen van m ijn handrem en voor het opsporen van de vervelende piep. :eusa_clap: :eusa_clap:

Thnx Guys,

Ted

855-Champagne

Zo weer een hoop gedaan.
Mensen van Nordicar bedankt weer voor een leuke dag, op naar de volgende keer.

ChristRoffel

Zooo...het was een geslaagde sleuteldag! Mijn dank gaat uit naar Peter en Rene..en naar Rob die telkens het magazijn weer in moest duiken.. :)  :eusa_clap:
En ook de andere sleutelaars die ik iets gevraagd of waarvan ik sleutels geleend heb mijn dank daarvoor! (nu weet ik welk gereedschap ik nog voor mn verjaardag moet vragen..) :P
Gelukkig het presentje niet nodig gehad...maar altijd makkelijk om er 1 in de auto te hebben..
Helaas heb ik geen foto's gemaakt... Maar dr zijn wel foto's gemaakt volgens mij..!
Ik was te druk met praten, en later druk met het sleutelen.. ;D

Kees T5

Hoewel wat rustiger als verleden jaar, was het wederom een gezellige dag. Wij waren voor de verandering eens op tijd klaar :P.
Dank gaat uit naar de organisatie en de mannen van NORDICAR. Tot volgend jaar!

Kees & Clovis.
Just had fun in the DRIVERS SEAT

wimh

Ja, ik vond het ook een geweldig leuke dag.
Ik heb mijn achterremmen met blokken vervangen onder deskundige begeleiding van Peter.
Peter nog bedankt!
Verder leuk gekletst met andere leden en hier en daar wat hand- en spandiensten verricht  :D

Wim

jrkalf

Mooi om te horen, maar heeft er echt niemand een foto gemaakt?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

rogerV701998

Citaat van: jrkalf op 19-04-2011 09:23:21

Dat vroeg ik mij ook al af... :eusa_think:

ChristRoffel

Citaat van: rogerV701998 op 19-04-2011 09:25:04
Citaat van: jrkalf op 19-04-2011 09:23:21

Dat vroeg ik mij ook al af... :eusa_think:

Toen de mijne uitgelijnd werd, werd ie volgens gefotograveerd..
Ik weet zo geen naam, maar wat ik wel weet is dat de fotograaf een bordeauxrode Alter1 sedan had...
We hadden eigenlijk geen tijd om foto's te maken.. :D

ris

Ik had mijn fototoestel meegenomen.

Maar toen ik een vreugdekreet uitte, bij het (uiteindelijk) ontdekken van het merkteken van het onderste tandwiel van de distributie viel de camera uit mijn zak.
Dus binnenkort naar de Canonsleuteldag.