Eindelijk nieuwe Nivomats, staat-ie veel te hoog!! NIET MEER, GELUKKIG!

Gestart door beezz, 14-02-2011 22:31:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

beezz

Nee, ik heb ze gekocht bij Serva in Amersfoort.
Voor Rutten niets dan lof! :)
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Misha

Citaat van: beezz op 14-02-2011 22:56:38
Nee, ik heb ze gekocht bij Serva in Amersfoort.
Voor Rutten niets dan lof! :)
De beste mensen werken bij Serva, dus dat zal dan toch wel goedkomen ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

RRRRR_Ramon

Citaat van: beezz op 14-02-2011 22:56:38
Nee, ik heb ze gekocht bij Serva in Amersfoort.
Voor Rutten niets dan lof! :)

Oh, je had ze meegenomen...

Serva bellen dan  ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

beezz

Citaat van: Misha op 14-02-2011 22:57:37
Citaat van: beezz op 14-02-2011 22:56:38
Nee, ik heb ze gekocht bij Serva in Amersfoort.
Voor Rutten niets dan lof! :)
De beste mensen werken bij Serva, dus dat zal dan toch wel goedkomen ?
Ja dat hoop ik wel!
Duur geintje anders..
Maar jij komt ook bij Serva?
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

beezz

Citaat van: RRRRR_Ramon op 14-02-2011 22:46:13
Het was een complete set toch? Met veren, stabistang en nivomats. Wel balen, je zou denken een verkeerde versie...  :-\

Neem ze wel over van je voor €200,-  ::)

Ow? Deze reactie had ik even gemist.
Ja, dat snap ik:)
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

UserID6342

Idd niet echt slim van Serva, maar zet er 2 bussen onder van 2cm en je auto staat weer goed.  Veren zijn gewoon hetzelfde en maakt verder niets uit. Ik had zaterdag al zoiets van waar zijn de bussen want die had ik niet zien liggen.... maar goed heb je nu niets aan.  Marc van ET heeft de bussen gewoon liggen en dat werkt goed.

)()()sT

Citaat van: beezz op 14-02-2011 22:52:58
Nou da's lekker dan!
Waarom vragen ze dan om het kenteken? Eikels.
Maar zijn de veren nu ook anders?


Zijn de veren echt hetzelfde? Zijn veren bij niet-nivomat onderstellen niet verschillend bij "hoog" en "laag" af-fabriek?

elianmars

Citaat van: )()()sT op 15-02-2011 07:08:45
Citaat van: beezz op 14-02-2011 22:52:58
Nou da's lekker dan!
Waarom vragen ze dan om het kenteken? Eikels.
Maar zijn de veren nu ook anders?


Zijn de veren echt hetzelfde? Zijn veren bij niet-nivomat onderstellen niet verschillend bij "hoog" en "laag" af-fabriek?

Het zijn de nivomats die de hoogte bepalen.

beezz

Weet je dat zeker Marcel?
Ik heb vanochtend met Serva gebeld en zij gaven aan dat ik mijn oude veren moet gebruiken.
De verlaagde zijn namelijk niet als set leverbaar waarddor ik nu losse nivomats moet bestellen en monteren.
Deze zijn € 100 duurder dan de complete set, wat ik dus absoluut niet begrijp. ??? ???
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

beezz

Citaat van: Dirk342 op 15-02-2011 04:54:06
Idd niet echt slim van Serva, maar zet er 2 bussen onder van 2cm en je auto staat weer goed.  Veren zijn gewoon hetzelfde en maakt verder niets uit. Ik had zaterdag al zoiets van waar zijn de bussen want die had ik niet zien liggen.... maar goed heb je nu niets aan.  Marc van ET heeft de bussen gewoon liggen en dat werkt goed.

Ja, ik heb ergens iets gelezen over die bussen. Maar begrijpen doe ik het niet. Bij het monteren van de Nivomats steek je het tapeind door een klein gaatje in de koets. De bovenkant van de nivomats steunt dan toch tegen de koets?
Waar komen dan die bussen en welk effect heeft dat?
Zijn er misschien afbeeldingen van?
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Joeri

Citaat van: beezz op 15-02-2011 12:17:41
Citaat van: Dirk342 op 15-02-2011 04:54:06
Idd niet echt slim van Serva, maar zet er 2 bussen onder van 2cm en je auto staat weer goed.  Veren zijn gewoon hetzelfde en maakt verder niets uit. Ik had zaterdag al zoiets van waar zijn de bussen want die had ik niet zien liggen.... maar goed heb je nu niets aan.  Marc van ET heeft de bussen gewoon liggen en dat werkt goed.

Ja, ik heb ergens iets gelezen over die bussen. Maar begrijpen doe ik het niet. Bij het monteren van de Nivomats steek je het tapeind door een klein gaatje in de koets. De bovenkant van de nivomats steunt dan toch tegen de koets?
Waar komen dan die bussen en welk effect heeft dat?
Zijn er misschien afbeeldingen van?
Uiteraard, in de forum bijbel: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25665.msg838479.html#msg838479  ;D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

mehn

Citaat van: beezz op 15-02-2011 12:17:41
Ja, ik heb ergens iets gelezen over die bussen. Maar begrijpen doe ik het niet. Bij het monteren van de Nivomats steek je het tapeind door een klein gaatje in de koets. De bovenkant van de nivomats steunt dan toch tegen de koets?

Deze "bussen" komen binnen in de auto tussen de carressorie en die montagesteunen die met 2 bouten (dop 12) in de auto vastzitten.
De montagesteunen komen als het ware 2 cm verder de auto in.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: beezz op 15-02-2011 12:09:17
Weet je dat zeker Marcel?
Ik heb vanochtend met Serva gebeld en zij gaven aan dat ik mijn oude veren moet gebruiken.
De verlaagde zijn namelijk niet als set leverbaar waarddor ik nu losse nivomats moet bestellen en monteren.
Deze zijn € 100 duurder dan de complete set, wat ik dus absoluut niet begrijp. ??? ???

De verlaagde set (9192630) is gewoon leverbaar. kost iets van 570 euro.
De dempers zijn ook stugger dan de "normale" nivomats.

Hoeveel wil je er hebben ?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R