Vogelpoep

Gestart door Svenneh, 15-02-2011 18:24:46

Vorige topic - Volgende topic

Svenneh

Helaas vanmiddag wat plekken van vogelpoep gevonden. Wat is de beste manier om dit weg te poetsen, en met welk middel.

Op internet heb ik al verscheidene informatie opgezocht, maar ze zijn soms wat tegenstrijdig. De één zegt wel met commandant, de ander weer niet  ???.

cas

hoe erg zit het erin.... het is zuur wat erin vreet. als je commandant doet, moet je wel het hele oppvl doen. dus heel je zijscherm, of heel je dak bijv.  goeie zet om uiteindelijk heeeel je auto te doen  ;D

of kom naar de poestmeeting! nog maar n paar plekken over. A.s. zaterdag.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,46689.0.html
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

Moet opnieuw gespoten worden krijg je er nooit meer uit met poetsen :-\

Svenneh

Dat wordt dus ook een klusje voor aankomende zaterdag. Helaas word de poetsmeeting niets voor mij, aangezien 't Westland iets te ver weg is & moet ook nog voetbal kijken bij de plaatselijke vereniging :).

Hopelijk dat het niet te ver is ingetrokken!

verburgh

Als je echt een vlek ziet zitten ben je al te laat, krijg je er echt niet uit gepoetst.

Met een unilak zou je nog een kans hebben gehad maar met blanke lak kan je het vergeten.

RampantBUnny

Ligt er heel erg aan hoe ver het er al inzit, is het echt door de lak heen dan is het te laat, anders kan polijsten soms nog wel wat doen.

Heb je een foto?

Rayman

Citaat van: verburgh op 15-02-2011 18:33:22
Moet opnieuw gespoten worden krijg je er nooit meer uit met poetsen :-\

Dat vind ik te snel geconcludeerd. Je weet helemaal niet hoe het eruit ziet.

Het is makkelijker te beoordelen wanneer je een foto post van de schade.
Het is al eens eerder aangehaald in dit topic: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13949.0.html

Gr.

Svenneh

Ik zal morgen wel even een foto maken van de schade. Hoop echt dat het weg te krijgen is, want als je het niet weet zie je het niet.. maar als je het wel weet irriteer je je er mateloos aan.

RampantBUnny

Citaat van: Svenneh op 15-02-2011 18:54:51
..., want als je het niet weet zie je het niet.. maar als je het wel weet irriteer je je er mateloos aan.

Dat klinkt in ieder geval hoopvol, maar om het echt te kunnen beoordelen moeten we de schade zien ;D

grts
Hans

francois

laten we even wachten op de foto en dan kijken we verder

grfr

forumuser

Hoi,

Zo snel mogelijk verwijderen, deppend met een spons met zoveel mogelijk water NIET wrijven/wegpoetsen want dat veroorzaakt
krassen, er zit altijd zand of iets tussen. Dan zoveel mogelijk geduld hebben en inschrijven voor deelneming bij een poetsdag
van de 850 club bij bijv.: Velbo autoschade Bennekom, hier zijn vakkundige lui aanwezig welk de vlek een weinig opschuren en
vervolgens de lak polijsten en WEG doffe ellende vlek ! Grote klasse en het maakt je weer blij. (Ik heb dit zelf ervaren)

Succes en vr. groet
Peter

Svenneh

Zoals beloofd: http://i52.tinypic.com/2j3l3lf.jpg. Hopelijk is het een beetje zichtbaar :).

Driven2Shine

Hmm zoals ik het kan zien is deze poep vlek redelijk ingebeten.
Het zal lastig worden als ik het zo beoordeel vanaf een foto.

cas

vrees ook het ergste  :-[  is al behoorlijk "ingevroten" maar verder ziet je auto er strak uit ! vergeet niet dat hij al heel wat jaartjes heeft meegemaakt daarbuiten tussen al die vogeltjes  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

RampantBUnny

hmm dat ziet er inderdaad wel echt uit als doorheen :(