Typische Volvo (850) geur

Gestart door Loezzie850, 12-02-2011 15:26:32

Vorige topic - Volgende topic

DennisRuder

Ik kocht mijn T5-R voor de LSD

de Look
de Sound
de Drive.

maar misschien was het wel de Look, de Smell en de Drive die me de das om deed ;)

mehn

Citaat van: DennisRuder op 14-02-2011 20:00:13
Ik kocht mijn T5-R voor de LSD

de Look
de Sound
de Drive.

maar misschien was het wel de Look, de Smell en de Drive die me de das om deed ;)

Je had beter een R met handbak kunnen kopen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvorama

Herkenbaar. Toen ik de Volvo een klein half jaar geleden kocht vond ik dat hij wel vreemd rook van binnen. En nu ruikt hij nog steeds zo. Soms is het minder sterk, maar het is altijd wel aanwezig. Ik dacht dat het gewoon een muffe lucht was. Van de bekleding wellicht. Nu begrijp ik dat het een typische Volvo lucht is. Scheelt me in het reinigen van de bekleding.  ;)

Duell

Toen ik mijn 855 een jaar geleden kocht rook hij helemaal niet zoals ik mijn oude 854 herinnerde.
Dat kwam echter alleen doordat hij van binnen professioneel gereinigd was.
Maar na een half jaar ruikt hij weer lekker vertrouwd 850s.

Het is gewoon een aparte geur, niet storend maar gewoon..... Gewoon 850.

Ries van de Zilverschuit

Ik heb in de schuur een stukje vloerbedekking liggen uit een andere V70. In het stuk voor de bijrijderstoel zit een scheur, dat stuk wil ik dus vervangen. Dat stuk in de schuur ligt er nu al even en het ruikt daar precies als in mijn Volvo! Wat ik dan precies ruik? In ieder geval geen nieuwigheid... 
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

cas

Citaat van: R-man T op 14-02-2011 21:37:14
Ik heb in de schuur een stukje vloerbedekking liggen uit een andere V70. In het stuk voor de bijrijderstoel zit een scheur, dat stuk wil ik dus vervangen. Dat stuk in de schuur ligt er nu al even en het ruikt daar precies als in mijn Volvo! Wat ik dan precies ruik? In ieder geval geen nieuwigheid... 

in je schuur is vocht... zou het iets met vocht en schimmel te maken hebben? aangezien zoveel roffels lekkende kachels hebben  ;D of ietsjes vocht van buiten...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

UserID6342

Ach, de mijne momenteel naar olie ;D

Ries van de Zilverschuit

Citeerin je schuur is vocht... zou het iets met vocht en schimmel te maken hebben? aangezien zoveel roffels lekkende kachels hebben   of ietsjes vocht van buiten...

Nee, hoor het is kurkdroog in mijn schuur. Maar die lucht viel me gewoon op. Ik denk dat de bekleding de grote boosdoener is. Ik zal binnenkort wel even mijn kachelradiator bekijken, want ik verlies ietsje koelvloeistof. En af en toe denk ik het ook te ruiken, maar het zal maar om een een klein beetje gaan, schat ik.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue