Display bigfront defect

Gestart door stefanhuijser, 16-02-2011 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

stefanhuijser

Bestaat er de mogelijk om een bigfront display te repareren?
De radio doet het nog, display geeft nog licht alleen de display geeft niks meer weer..

Is dit een bekend probleem?

Groet Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

wepster

©orné

Citaat van: stefanhuijser op 16-02-2011 16:43:20
Bestaat er de mogelijk om een bigfront display te repareren?
De radio doet het nog, display geeft nog licht alleen de display geeft niks meer weer..
Kan een slecht contact zijn in de connector tussen front en printplaat erachter.
Als je eens (voorzichtig!) wat drukt rondom de middelste nummertoetsen?
Hoe veilig en comfortabel je aankomt is van belang, niet hoe snel!
Het leven mag dan net een snelweg lijken, mijn leven wil ik er niet op eindigen...

stefanhuijser

helaas geen oplossing, maar misschien toch maar eens open halen.. en anders.. een slopertje ;)

pwaes

Citaat van: stefanhuijser op 02-06-2011 23:12:03
helaas geen oplossing, maar misschien toch maar eens open halen.. en anders.. een slopertje ;)

of anders... de link die Wibo aan je geeft???

NinaPaul

Loshalen en doormeten, loshalen en laten doormeten.

Dan kan je bepalen of je wil/kan repareren of toch voor een 2e hands of nieuw gaat.

Zo 1 2 3 een diagnose stellen is omogelijk (er zijn gewoon teveel factoren waar het van kan afhangen)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

stefanhuijser

Ga hem volgend weekend eens demonteren.. Ze staat nu bij de gasboer voor een LPG setje..

stefanhuijser

Stekker verbindingen zijn allemaal okee, print plaat heeft geen zichtbare beschadigingen of hotspots..

Thuur heeft opsturen naar jou dan nog zin?

Groet Stefan

thuur

Ik weet niet over welke BF je het hebt, maar ik heb redelijk wat reserveonderdelen. Ook kan ik kijken of ik wat zie wat mis is, zoals een euvel in de stroomvoorziening, slechte soldering, etc.

Gr ;)