Into-Volvo houdt op te bestaan... VolvoDriveMagazine is de opvolger

Gestart door t_w, 16-02-2011 17:25:41

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Vandaag een brief in de bus dat Into-Volvo ermee stopt.

Financieel lijkt het erop dat alles netjes wordt afgehandeld.

Toch wel jammer! Vond het toch een erg leuk blad om door te lezen  :(...

Kingfisher

yep hier ook, weer een voortijdig einde. onvoorstelbaar.

JvW

Ik wist het al even, maar ik heb de brief inderdaad ook vandaag ontvangen.  :'(

Ik hoop dat Paul van Vugt wel een vervolg aan IntoVolvo gaat geven. Ik neem alleen geen abonnement meer, maar haal het blad dan wel in de winkel.

StefanCJ

Zonde ... Ik kocht het blad vaak in de winkel, erg mooi en plezierig tijdschrift om te lezen.

M a r c

Citaat van: Kingfisher op 16-02-2011 18:10:58

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Kingfisher

Citaat van: M a r c op 16-02-2011 20:23:37

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:

Meest ongelooflijke vind ik nog dat kennelijk meerdere mensen de bui al zagen hangen, en (ook hier) er toch door diverse "insiders" alleen maar (tegen beter weten in?) geruststellende woorden werden gesproken. Het resultaat is wederom bekend....  :eusa_boohoo:

JvW

Citaat van: Kingfisher op 16-02-2011 20:32:24

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:

Meest ongelooflijke vind ik nog dat kennelijk meerdere mensen de bui al zagen hangen, en (ook hier) er toch door diverse "insiders" alleen maar (tegen beter weten in?) geruststellende woorden werden gesproken. Het resultaat is wederom bekend....  :eusa_boohoo:

Helemaal mee eens.

Edit: Er komt een doorstart, zie http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=811867#811867.

Ludo

Citaat van: JvW op 16-02-2011 20:53:05
Edit: Er komt een doorstart, zie http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=811867#811867.

Ja, en dan is het straks plots, niet meer ongelooflijk dat wéér iedereen op de eerste rij wil zitten voor een abbonement...
::)

t_w

Citaat van: Ludo op 16-02-2011 22:08:06
Citaat van: JvW op 16-02-2011 20:53:05

Ja, en dan is het straks plots, niet meer ongelooflijk dat wéér iedereen op de eerste rij wil zitten voor een abbonement...
::)

Ellende is dat ik het wel een leuk blad vind / vond.
Ik weet niet hoe het de vorige keer is geëindigd, maar nu lijkt het erop dat het financieel netjes wordt afgehandeld.

Tsja, als je dan nog een aantal nummers tegoed hebt, waarom dan niet door laten gaan?

Ludo

Citaat van: t_w op 16-02-2011 22:42:13
Ellende is dat ik het wel een leuk blad vind / vond.
Ik weet niet hoe het de vorige keer is geëindigd, maar nu lijkt het erop dat het financieel netjes wordt afgehandeld.

Tsja, als je dan nog een aantal nummers tegoed hebt, waarom dan niet door laten gaan?

De nummers die nog tegoed waren, heeft vorige keer ook niemand meer gekregen.
Ik alleszins niet, daarom zei ik vorige keer al, dat het amateurs zullen blijven.
Maar als jij er wéér in wil trappen, ga je gang...  ;)

Ben

Naar mijn informatie ligt het wat genuanceerder Ludo.
Uitgeverij OSK handelt alles keurig af met de abonnee's.

Er is nu een scheiding tussen redactie en uitgeverij.
Dat was vroeger niet het geval.

Nu een nieuwe start met hier de tekst van het persbericht van vanavond:

CiteerNederland is een automagazine rijker! De Van Munster Media Groep introduceert een nieuw onafhankelijk magazine onder de naam Volvodrive Magazine. Het magazine is een must voor eigenaren en liefhebbers van dit beroemde Zweedse automerk.

Volvodrive Magazine verschijnt zes maal per jaar en staat bomvol spraakmakende reportages en wetenswaardigheden over Volvo. Het blad koestert het rijke verleden van Volvo sinds 1927 maar beschrijft op een passionele maar kritische manier ook de nieuwe modellen van het populaire merk. Het nieuwe magazine wordt gemaakt door hetzelfde team van redacteuren, vormgevers en fotografen dat tot eind vorig jaar ook verantwoordelijk was voor het tweemaandelijkse blad Intovolvo.

De redactie van Volvodrive Magazine onder leiding van hoofdredacteur Paul van Vugt heeft zijn sporen binnen de Volvo-wereld inmiddels al riant verdiend. En ook de Van Munster Media Groep uit Nijmegen is een goede bekende bij autoliefhebbers met aansprekende titels als Porsche Scene Live en Great British Cars.

Kenmerkend voor Volvodrive Magazine is de frisse, glossy vormgeving, gecombineerd met het afwijkende grote formaat. Daarnaast beschikt het magazine over een van de meest uitgebreide Volvo-archieven ter wereld met tienduizenden authentieke foto's en kilometers origineel achtergrondmateriaal.

In Volvodrive Magazine is plaats voor elk onderwerp dat met Volvo te maken heeft. Niet voor niets wordt Volvodrive magazine hét lijfblad van de Volvoliefhebber.

Volvodrive Magazine kost slechts 6,95 per stuk en een abonnement voor Nederlandse bedraagt 35,- euro per jaar.

Reitse

Een persbericht met spelfouten, vertrouwenwekkend! ;)

Marc O.

Citaat van: Reitse op 17-02-2011 06:49:02
Een persbericht met spelfouten, vertrouwenwekkend! ;)

Meervoud? Ik zie alleen:

Citeer
Volvodrive Magazine kost slechts 6,95 per stuk en een abonnement voor Nederlandse bedraagt 35,- euro per jaar.

Dat had natuurlijk zonder die letters "se" gemoeten.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Walter

Citaat van: Kingfisher op 16-02-2011 20:32:24

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:

Meest ongelooflijke vind ik nog dat kennelijk meerdere mensen de bui al zagen hangen, en (ook hier) er toch door diverse "insiders" alleen maar (tegen beter weten in?) geruststellende woorden werden gesproken. Het resultaat is wederom bekend....  :eusa_boohoo:

die brief is ook niet door de IntoVolvo-redactie verstuurd maar door de uitgever, OKM. Nogal een verschil. Paul was ook niet op de hoogte van het versturen van de brief. 

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Er missen wat komma's, hoe kan je sporen riant verdienen (eerder ruimschoots en dan nog is het taaltechnisch niet mooi). Correct Nederlands is een eerste vereiste voor een blad dat door (zelfverklaarde?) professionals gemaakt wordt en waar je geld voor moet betalen. Als dit in het persbericht al niet lukt....