Ronin is back met een V70 T5 (Nu met foto's)

Gestart door Ronin, 18-02-2011 17:03:19

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Ronin op 18-02-2011 20:31:56
Citaat van: Ludo op 18-02-2011 20:27:37
Het kan wel hoor.
Je krijgt alleen een hoger kostenplaatje.
Jawel dat werd ook gezegd de kosten liggen voor de inbouw iets hoger maar het feit blijft dat het een"minder" blok is door invloeden van Ford hierin werd gezegd.
En dat kleppen stellen Misha waar jij het over hebt is dat zo gepiept of heeft dat wel wat werk?

Ford heeft echt niets te maken met het feit dat ze van hydraulische naar vaste stoters zijn gegaan hoor.  En voor de rest is er niets minder aan dat blok.

Ook gaat bijna de helft van de topics in het LPG-board over hydraulische/vaste stoters.

Het stellen is zeker wel wat werk als je het laat doen.
In dit topic krijg je een idee van het werk:

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=1589&postdays=0&postorder=asc&start=0

Laat de foto's maar komen  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

M.E. AMC

;D ;D ;D ;D

welkom thuis zwagertje,
toch maar weer een zweedse ;D, die duitse :P was dus niet zo lekker.
is een mooie roffel heb hem gister ff mogen bekijken en viel absoluut niet tegen.
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

Ronin

Zoals beloofd foto's van de roffel:

Sven850

XC40 T4 Recharge

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

tjeu

ziet er goed uit.... alleen jammer van je lpg nu kom je koste technische wat slechter uit

tom480

- R1200GS -

rogerV701998

Peter360

MikeyQR

Welkom terug op 't forum  ;)

Mooie V70 T5 heb je  :eusa_clap:

Ronin

Mijn dank voor alle positieve reactie's!  Ik ben er ook erg content mee, voelt toch wel weer erg lekker om die roffel te horen met accelereren  8)

crazychrisje

Hele mooie wagen.
Mooie kleur zeg!
Ziet er goed uit!
Veel plezier emee

francois

elianmars

En weer een V70N erbij  ;D

Wat rijdt dat lekker, hè  8)

Ronin

Hij rijd super! valt me wel op dat deze roffel wat zwaarder klinkt dan mijn vorige V70R een wat dieper geluid zeg maar. Heerlijk geluid was bijna vergeten hoe lekker dat klinkt.
Meteen ook een afspraak gemaakt bij mesman volgende week en (ik kan het toch niet laten) ga gelijk ook maar de bruine injectoren laten monteren  ;D
Met daarbij een electronisch flaslube systeem, de vulnippel word netjes weggewerkt achter het benzine klepje, het zelfde principe als bij fabrieksaf bifuel volvo's.