Meeting 'Restaurant de Hertenkamp' in Epe (Veluwe) 7 juli, om 14:00 uur

Gestart door arjen850, 20-02-2011 21:40:58

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: rpakuypers op 28-05-2011 20:38:37
vond ik mijn meer dan standaard 10V een unieke verschijning ....  :P

Heb ik ook meerdere malen aangegeven: een hele nette 850, erg mooi!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

spitsrijder

Nou, nou, dames en heren wat een leuke dag met een hoop mooie Volvo's, en ook leuk om de berijders/gezichten van deze te kunnen zien!
Weet niet of het vloeken in de kerk is maar was zelf zeer gecharmeerd van maya yellow S60........ wat een stoer ding zeg.

Bedankt Henry en Sem voor het op poten zetten van deze meeting, en Arjen, Maarten en Fred voor de foto's.

Groet, Menno

hayke

Zo. Leuke meeting hoor! Helaas wat aan de late kant, maar het was gezellig. Leuke terugrit trouwens ook, in het treintje over de dijk....:)

Als ik morgen mijn usb-kabeltje boven water heb, zal ik de paar foto's online zetten die ik heb gemaakt.

ChristRoffel

Het was een leuke dag, een dag vol mooie Volvo's!
En wat betreft de S60..., die zag er ook gelikt uit..  :eusa_drool:

Mijn dank gaat uit naar de organisatoren en de fotograven..!

ChristRoffel

Citaat van: hayke op 28-05-2011 22:09:16
Zo. Leuke meeting hoor! Helaas wat aan de late kant, maar het was gezellig. Leuke terugrit trouwens ook, in het treintje over de dijk....:)

Als ik morgen mijn usb-kabeltje boven water heb, zal ik de paar foto's online zetten die ik heb gemaakt.

Heb ook nog een paar phonepics gemaakt van het treintje..eens kijken of ik ze morgen ff plaatsen kan!

ulkeman

Citaat van: ChristRoffel op 28-05-2011 22:15:23

Heb ook nog een paar phonepics gemaakt van het treintje..eens kijken of ik ze morgen ff plaatsen kan!
'

ha mooi ;D

was het achterin nog beetje te doen om bij te houden?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

ChristRoffel

Citaat van: ulkeman op 28-05-2011 22:20:27

'

ha mooi ;D

Jawel ging wel lekker, ik had geen zin om met donder&geweld over een bobbeltje te gaan..
Anders prikte de bumper in mn hemeltje! :o
Nu kon ik mooi op de rechte en vlakke stukjes ff flink gassen! ;D

J. Hoeksema

Tja, was wel weer eens gezellig om weer eens op een meeting te zijn waar veel 850 en x70's aanwezig waren.
Ik had mijn auto maar een beetje verdekt in een donker hoekje opgesteld, niet dat ik me er voor schaam in tegendeel maar het is natuurlijk geen 850 of x70.

Dat verdekt opstellen is overigens redelijk gelukt, aangezien ik em nog op geen enige foto heb kunnen spotten (nou ja, een klein stukje ervan dan)

Gelukkig was ik niet de enige vreemde eend in de bijt, dus hadden we toch nog een soort van mini S60 meeting :eusa_dance:
Een zeer mooie auto en nog even leuk kunnen praten met de eigenaar.

Al met al een leuke zaterdagmiddag besteding.

ulkeman

Citaat van: ChristRoffel op 28-05-2011 22:38:22
Citaat van: ulkeman op 28-05-2011 22:20:27

'

ha mooi ;D

Jawel ging wel lekker, ik had geen zin om met donder&geweld over een bobbeltje te gaan..
Anders prikte de bumper in mn hemeltje! :o
Nu kon ik mooi op de rechte en vlakke stukjes ff flink gassen! ;D

haha oke tom en ik deden rustig aan over de drempels omdat we het zelfde effect hebben als jou :P

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

UserID6342

Leuke foto's heren en ziet er idd uit als een geslaagde meeting.  Leuk !  Ook leuk om een hoop bekende koppies en kentekens te zien :)

RampantBUnny

Ook alweer ruimschoots terug natuurlijk, bedankt voor de zeer gezellige dag heb weer plaatjes van auto's mogen aanschouwen.

Helaas begon mijn ochtend vandaag niet zo goed, zie mijn weblog ..

PS: @ rpakuypers: Niks mis met een mooi onderhouden 10v hoor ;)

confruo

Het was zeker een lekker dagje, leuk om eens mee te maken.

Hier nog een paar plaatjes van mij.

Hup in het fietshok jullie

Verder viel mij een erg mooi gepoetste zwarte estate op, daar moest echt de zonnebril voor op  8)  :eusa_clap: 

FGG

hathü

Toch wel een raar kleurtje dat Sandstone, vooral op de foto, soms lijkt het bruin dan weer meer naar de beige kant.  :eusa_doh: ;)

Wel mooie plaatjes. Eigenlijk zou je een fotoshoot moeten doen bij een zandafgraving of op het strand. ;D

FGG

Citaat van: hathü op 29-05-2011 11:05:04
Toch wel een raar kleurtje dat Sandstone, vooral op de foto, soms lijkt het bruin dan weer meer naar de beige kant.  :eusa_doh: ;)

Wel mooie plaatjes. Eigenlijk zou je een fotoshoot moeten doen bij een zandafgraving of op het strand. ;D

Of zoiets?: